stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 43761
  • 18 فروردین 1399 - 10:39
1
نمایندگی آستان قدس رضوی:

معرفی کتب جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای مجازی

معرفی کتب جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای مجازی
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: منابع جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور ترغیب و آشنایی بیشتر مخاطبین در فضای مجازی به صورت روزانه معرفی خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا کریمی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: جشنواره کتاب رضوی همه ساله در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش کتابخوانی با رویکرد معرفی کتابهای سیره اهل بیت به خصوص حضرت رضا (ع) برگزار می شود.

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دهمین دوره این جشنواره همزمان با ایام دهه کرامت گفت: در این روزها که از زیارت حضوری حضرت رضا (ع) محروم شده و وقت آزاد بیشتری داریم، مطالعه کتب ارزشمند در جهت شناخت و آشنایی با سیره ی امام مهربانی ها می تواند موثر واقع شود.

وی ادامه داد: به همین منظور و در راستای آشنایی و ترغیب مخاطبین، کتابهای این جشنواره به صورت روزانه در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال در فضای مجازی معرفی می گردد و از همه دغدغه مندان فرهنگ مطالعه و رسانه ها میخواهیم که ما را در این مهم همراهی نمایند انشاءالله که مورد رضایت حضرت واقع شود.

کریمی بیان کرد: علاقه مندان تا ۹ خرداد فرصت دارند با مراجعه به آدرسهای www.samakpl.ir و www.razavi.iranpl.ir در جشنواره ثبت نام نموده و فایل pdf کتابها را به صورت رایگان دریافت نمایند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.