stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 43866
  • 18 فروردین 1399 - 12:16
1
مدیرکل بهزیستی مطرح کرد:

کمک به بهزیستی به خانواده های دارای چند قلو

کمک به بهزیستی به خانواده های دارای چند قلو
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کمک این سازمان به خانواده های دارای چند قلو خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه رضوان مدنی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده، کمک به تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان چند قلو و تامین بخشی از هزینه های مالی آنان به خانواده های دارای چند قلو کمک هزینه معیشت با در نظر گرفتن شرایط مددکاری اجتماعی پرداخت می گردد.

مدیرکل بهزیستی افزود: پس از ارائه درخواست شخصی از سوی سرپرست خانوار و تکمیل مدارک شناسنامه ای در محل اداره بهزیستی هر شهرستان، حوزه امور اجتماعی، خانواده مذکور در سامانه بهزیستی ثبت نام می گردد.

وی بیان کرد: شرایط استحقاق خانواده برای دریافت کمک هزینه ماهیانه علاوه بر اینکه از سوی حوزه امور اجتماعی و دایره مددکاری سنجش خواهد شد، در سامانه بهزیستی نیز با توجه به دهک های درآمدی از سوی سازمان بهزیستی کشور که مجری پرداخت کمک هزینه معیشت ماهیانه به خانواده های مذکور می باشند سنجیده، و به خانواده‌های کم درآمد و بسیار نیازمند کمک هزینه معیشت پرداخت خواهد شد.

رضوان مدنی تصریح کرد: البته لازم به ذکر است که خانواده های سه قلو، چهار قلو و بالاتر از کمک هزینه معیشت ماهیانه در صورت وجود اعتبار سازمانی برخوردار می گردند اما خانواده های دارای فرزند دوقلو شرایط استحقاق را باید از طریق سامانه بهزیستی کشور داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: شیرخشک مورد نیاز فرزندان نیز با شرایط مندرج در بندهای فوق، به فرزندان این خانواده ها تا سن یک سالگی ارائه خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.