stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 43922
  • 18 فروردین 1399 - 13:09
2
ظرفیت تولید ماسک استان همچنان در حال افزایش است

دکتر بازوند: خطر ابتلا به کرونا همچنان بسیار جدی است/ مردم از بیرون آمدن از منازل امن خویش اجتناب کنند

دکتر بازوند: خطر ابتلا به کرونا همچنان بسیار جدی است/ مردم از بیرون آمدن از منازل امن خویش اجتناب کنند
استاندار کرمانشاه گفت: کمبود ماسک تبدیل به یک چالش جهانی شده است و کشورهای توسعه یافته دنیا هم با این چالش روبرو هستند.طبیعی است در این شرایط کشور ما و استان کرمانشاه نیز گرفتار مشکل کمبود ماسک باشد. ظرفیت تولید ماسک استان همچنان در حال افزایش است و تلاش می کنیم تا ۳۰‌ فروردین ماه این تولید را به ۹۰ هزار تا برسانیم. خطر ابتلا به کرونا همچنان بسیار جدی است و مردم از بیرون آمدن از منازل امن خویش اجتناب کنند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه در نشست ستاد کرونا استان گفت: ویروس کرونا به شکل گسترده در دنیا شیوع پیدا کرده و در این میان کمبود ماسک تبدیل به یک چالش جهانی شده است و کشورهای توسعه یافته دنیا هم با این چالش روبرو هستند.

وی افزود: طبیعی است در این شرایط کشور ما و استان کرمانشاه نیز گرفتار مشکل کمبود ماسک باشد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان تمام توان خود را برای افزایش تولید ماسک سه لایه بهداشتی به کار گرفته اند و طبق گزارش سازمان صمت استان تاکنون ۶۰۰ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مجموعه های پزشکی و بهداشتی، واحدهای تولیدی و صنعتی و داروخانه ها گذاشته شده است.

دکتر بازوند اظهارکرد: بر اساس گزارش سازمان صمت، اکنون روزانه حدود ۵۰ هزار ماسک در استان تولید می شود که با تلاش‌های صورت گرفته واحدهای جدید دیگری نیز در دست راه اندازی است و تلاش می کنیم تا ۳۰‌ فروردین ماه این تولید را به ۹۰ هزار تا برسانیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: خطر ابتلا به کرونا همچنان بسیار جدی است و مردم از بیرون آمدن از منازل امن خویش اجتناب کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، از روز ۲۳ فروردین ماه کسب و کارهای کم ریسک کار خود را تحت نظارت علوم پزشکی شروع می‌کنند.

دکتر بازوند تصریح کرد: ادارات نیز از ۷ صبح تا ۱۴ ظهر با دو سوم پرسنل دایر خواهند بود و به مردم ارائه خدمات خواهند کرد، مدارس نیز تا ۳۱ فروردین ماه تعطیل هستند.‌

رئیس ستاد کرونا استان ادامه داد: فصل کشاورزی آغاز شده است و مجموعه جهاد کشاورزی باید از طریق رسانه‌ها مفاد پروتکل‌های بهداشتی را به این عزیزان آموزش دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.