stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 43935
  • 18 فروردین 1399 - 13:29
0

روز نوشت| سوپرمن‌هاى زمانه

ما که براى مقابله با ویروس کرونا همه چیز را زیر نظر داریم، پس چرا براى پیشرفت و پیشبرد کارها، دل مى‌بندیم به حضور «تک» مدیرانى که سوپرمن‌هاى زمانه‌اند؟! سوپرمن‌هاى این زمانه!

قلم | qalamna.ir :
خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ دوباره رسیده‌ایم به یک دوراهى! دوباره نزدیک مى‌شویم به یک چندراهى! پرسپولیس و استقلال، یک بهانه‌اند براى مطالبه یک حق! پرسپولیس و استقلال، یک فرصت دوگانه‌اند براى مطالبه یک خواسته! براى اینکه بتوانیم از انرژى و استعداد خود استفاده کنیم!

آیا باز هم سوراخ دعا را گم مى‌کنیم؟! یا باز هم سرنا را از سر گشادش به صدا درخواهیم آورد؟ دنبال چه نوع مدیرانى مى‌گردیم که «عصاى موسى» دارند و اژدهایشان انبوه مشکلات را مى‌بلعد و بى‌نیازند از عقل و تدبیر و برنامه کارى و هدف‌گذارى و…
ما که براى مقابله با ویروس کرونا همه چیز را زیر نظر داریم، پس چرا براى پیشرفت و پیشبرد کارها، دل مى‌بندیم به حضور «تک» مدیرانى که سوپرمن‌هاى زمانه‌اند؟! سوپرمن‌هاى این زمانه!
موش‌هاى خبر بیار
دیوار موش دارد، موش هم گوش دارد! موش‌هاى فضولى که گوش به‌زنگ خبرهاى راست و غلطند و علاوه بر گوش، زبان هم دارند! زبانى لق که همه چیز را به بهاى ناچیز، مى‌گوید و بلد است که کجا چه باید بگوید تا خوب بفروشد! فرقى ندارد به شیخ سلمان بحرینى یا در سوراخ سنبه‌هاى دیگر AFC!
فوتبال ایرانى، این روز‌ها گرفتارى‌هاى ویژه‌اى دارد، هم براى حل کردن مشکلات استقلال و پرسپولیس مى‌کوشد- شاید هم براى حل نکردن مشکلاتش در فعالیت و کوشش است- و هم به مسائل بزرگ‌ترى باید بپردازد!
انتخاباتى با تشخص
از دوگانه مشکلات استراتژیک، چگونه خارج خواهیم شد؟ حساب شیخ سلمان بحرینى و «موش گوش‌دارش» را چگونه کف دستشان قرار مى‌دهیم؟ فوتبال ما، براى اینکه با دخالت‌هاى فضولانه شیخ‌سلمان‌ها روبه‌رو نشود، چه‌کار خواهد کرد؟ این فوتبال براى آنکه مدیریتى داشته باشد اقتدارگرا و صاحب نفوذ کلام، باید از حق انتخاب رئیس خود با آینده‌بینى و نگاه دوربردانه استفاده کند!

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.