stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 439662
  • 16 خرداد 1401 - 10:53
3

تشریح جزییات درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح

تشریح جزییات درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن کیخا اظهارداشت: ساعت ۱۴ عصر دیروز ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در محور ایرانشهر به خاش به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مشکوک و برای بررسی به او دستور توقف دادند.
 وی افزود: راننده و سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند به محض مشاهده ماموران بدون توجه به اخطار و ایست پلیس به سمت آنان تیراندازی که در مقابل تکاوران انتظامی ضمن ادامه مقابله به مثل، تعقیب و مراقبت متوالی خودروی مورد نظر، جانب احتیاط را برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه صدمه به مردم در حوالی منطقه درگیری و حومه ورودی شهر مد نظر قرار می‌دهند. 
فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو مسلح که از دودزا نیز استفاده می کرد ادامه داشت تا اینکه با توجه به صعب العبور بودن محور و همچنین جلوگیری از وارد شدن هرگونه صدمه به مردم منطقه و نبود دید کافی، سرنشینان مسلح خودرو از محل متواری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش تا لحظه دستگیری افراد مسلح شناسایی شده همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در این عملیات خودروی ماموران انتظامی با برخورد به شی ثابت( تیر چراغ برق ) دچار سانحه گردید که سه نفر از ماموران مصدوم و به بیمارستان منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی آن مطلوب است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.