stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 439675
  • 16 خرداد 1401 - 14:52
1

حادثه رانندگی در گلستان ۴ کشته برجا گذاشت

حادثه رانندگی در گلستان ۴ کشته برجا گذاشت
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قنبری اظهارداشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع تصادف شدید در محور آزادشهر به مینودشت، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در این تصادف یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه تریلی کشنده به شدت برخورد کرد و که بر اثر این برخورد راننده و سه سرنشین سواری پژو در دم جان خود را از دست دادند.

جانشین پلیس راه گلستان با بیان اینکه علت وقوع این تصادف در دست بررسی است از رانندگان خواست هنگام رانندگی از هرگونه عجله و شتاب خودداری و فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ کنند.

سرهنگ قنبری همچنین از رانندگان خواست با توجه به تردد وسایل و ادوات کشاورزی در سطح جاده‌ها، احتیاط در رانندگی را در دستور کار قرار دهند.

گلستان به سبب دارا بودن صدها جاذبه گردشگری و تفرجگاهی و همچنین واقع شدن بین ۲ قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد در تعطیلات مختلف مملو از گردشگر است.

گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه دارد که سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن را راه روستایی تشکیل می دهد.

این استان شمالی با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در ۳۴ نقطه شهری و بیش از یک هزار روستا و آبادی، از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه بوده و بیشترین مبادی ورودی و خروجی آن هم با استان های سمنان، مازندران و خراسان شمالی است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.