stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 439912
  • 18 خرداد 1401 - 22:52
2

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران
قلم | qalamna.ir :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران چهارشنبه شب به خبرنگار گفت: ‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏ساعت ۱۹:۵۶ امروز این حادثه ‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏‌‏در خیابان وحدت اسلامی، بعد از پل ابوسعید، خیابان اسدی منش به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی با خودروهای پشتیبانی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی روی داده به گونه ای که آتش کاملا در این واحد شعله ور بود.

وی با بیان اینکه شدت آتش به حدی بود که شعله های آن از طریق پنجره ها به بیرون می زد، گفت: آتش در حال سرایت به سایر واحدهای مسکونی بود که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند پس از دقایقی این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

به گفته ملکی، در این حادثه حدود هفت نفر در داخل محل حادثه حضور داشتند که توسط آتش نشانان به بیرون منتقل شدند و همچنین یک نفر نیز در این حادثه مصدوم شد.

وی افزود:‌ کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی علت این حادثه هستند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.