stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 441119
  • 05 تیر 1401 - 14:54
3

۱۴تن مواد مخدر در استان خوزستان امحاء شد

۱۴تن مواد مخدر در استان خوزستان امحاء شد
قلم | qalamna.ir :

به نقل از  پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: کشف این مقدار مواد مخدر حاصل تلاش شبانه روزی همکاران ما در فرماندهی انتظامی خوزستان به ویژه در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

سردار سیدمحمد صالحی افزود:در سال ۱۴۰۰ مقدار ۱۰ تن و ۹۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف و در این ارتباط تعداد ۹ هزار و  ۸۸۳ نفر از عوامل خرده فروش ، تهیه و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان موفق به کشف ۲ تن و ۳۹۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شد افزود: همچنین در این ارتباط تعداد ۶ باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده و تعداد ۴۶ دستگاه خودرو از آنها توقیف شد.

سردار صالحی گفت:در این عملیات ها تعداد ۹۳۳ خرده فروش مواد مخدر همچنین ۶۰۲ معتاد عادی و ۴۳۳ نفر معتاد متجاهر از سطح استان خوزستان جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم خوزستان در خصوص برخورد با سوداگران مرگ در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۷۵۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان برگزار و ۱۷ باب پاتوق محل مصرف مواد مخدر مهر و موم شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.