stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 441177
  • 06 تیر 1401 - 9:11
1
دادستان قزوین:

مایوس سازی مردم از نظام، استراتژی دشمن است

مایوس سازی مردم از نظام، استراتژی دشمن است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:مایوس سازی مردم از نظام، استراتژی دشمن است و باید با کار و تلاش و خدمت صادقانه به مردم این نقشه دشمنان را خنثی کنیم.
قلم | qalamna.ir :

حسن رجبی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی و تجلیل از نخبگان و فعالان حوزه پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه در پرتو سند تحول قضائی، افزود: با اشاره به اهداف دشمنان برای ناامیدکردن مردم، گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب جنگ را تحمیل و بعد از آن جنگ سرد، نرم و اقتصادی را شروع کردند و الان استراتژی دشمن مایوس سازی است و هرچقدر در حوزه حقوق عامه کار کنیم و امیدسازی نماییم دشمنان شکست خواهند خورد.
وی افزود: در یک شهرستان ۵۵۰ موتورسیکلت مردم را آزاد کردیم که موجب امیدسازی شد و به دنبال چنین طرح هایی هستیم و خود را مکلف به ورود در این حوزه می دانیم.
رجبی افزود: در ترک اعتیاد در کنار کمپ ها باید کارگاه های تولید را راه اندازی کنیم تا خدمات به افراد پاک شده ارایه شود.
وی گفت: در حوزه معتادان نیازی به شکایت نیست و با اعلام مردم، مراجع انتظامی برای معرفی معتادان متجاهر به کمپ اقدام می شود و سرعت عمل لازم را خواهیم داشت.
این مسوول قضایی افزود: مصادیق فعل و ترک فعل مدیران را آماده کرده‌ایم و به تمامی دستگاه‌ها،سازمان‌ها و نهادهای این استان جهت اجرا ابلاغ می‌کنیم.
دادستان قزوین گفت: با هیچ مدیر و مسوولی مماشات و تعارف نداریم و از هیچ مدیری ترک فعل را نمی پذیریم و بعد از ابلاغ این دستورالعمل، برخورد جدی خواهیم کرد.
وی در خصوص باغستان سنتی قزوین ، گفت: این پهنه سبز را باید به جد حفظ کنیم و با کسانی که بخواهند باغستان را تخریب کنند از منظر حقوق عامه برخورد می کنیم.
رجبی درباره ساختمان های ناایمن در استان نیز گفت: بعد از حادثه متروپل باید کلیه ساختمان های ناایمن استان شناسایی و برای ایمن سازی آنها اقدام شود.
وی گفت: تلاش همه ما این است که بتوانیم موارد نقض حقوق عامه را رفع کنیم و قرارگاه حقوق عامه را با هسته های مختلف تشکیل دهیم که می تواند اثرگذار باشد.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار احسان درزی رامندی
  • منبع : دادگستری کل استان قزوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.