stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 8 June , 2024
  • کد خبر : 443369
  • 05 مرداد 1401 - 14:54
0

فرمانده انتظامی شهرری: ۵ باند سرقت سازمان یافته متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرری: ۵ باند سرقت سازمان یافته متلاشی شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح رعد در کلانتری کهریزک در جمع خبرنگاران افزود: در فرماندهی انتظامی شهرستان ری, چهاردهمین طرح رعد طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی یادآورشد: این طرح پس از یک ماه کار اطلاعاتی و رصد موضوعات مختلف و کسب مجوزهای قضایی در قالب عملیات های منسجم و غافلگیرانه در اقصی نقاط حوزه استحفاظی شهرستان ری اجرا شد.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: ۱۷۵  سارق دستگیر و ۲۰۷ فقره سرقت کشف شد و اموال مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: سه قبضه سلاح گرم, ۴۱ خرده فروش مواد مخدر با هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر دستگیر شدند. بیش از ۲ هزار لیتر انواع مشروبات الکی کشف و تولید و توزیع کنندگان آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرری: ۵ باند سرقت سازمان یافته متلاشی شد

جلیلیان با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد ریال است, ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه استحفاظی شهرستان ری ۲ درصد کاهش وقوع جرائم را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: کمتر از یک درصد قدرالسهم کل جرائم کشور در حوزه ری اتفاق افتاده که بیش از ۷۰ درصد افزایش کشفیات و ۳۹ درصد افزایش دستگیری سارقان را داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرری: ۵ باند سرقت سازمان یافته متلاشی شد

وی اضافه کرد: در معاونت قضایی کلانتری ها ۹۱ درصد پرونده های غیر امنیتی به معاونت اجتماعی و سایر دوایر برای سازش در میان طرفین دعوا ارجاع دادند.

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: کارشناسان خبره در حوزه دوایر مشاوره, از یک درصد پرونده ارجاعی ۷۲ درصد به سمت سازش و اصلاح طرفین دعوا پیشرفته و بخش عمده ای از پرونده های ورودی به دستگاه قضایی کاسته شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.