stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 443762
  • 10 مرداد 1401 - 16:08
2
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:

دستگاه‌های اجرایی اقدامات انجام شده دولت را به اطلاع مردم برسانند

دستگاه‌های اجرایی اقدامات انجام شده دولت را به اطلاع مردم برسانند
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات انجام شده دولت را به اطلاع مردم برسانند.
قلم | qalamna.ir :

امروز دوشنبه ۱۰ مردادماه جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان با حضور اعضا شورا و به ریاست عبدالرضا سیفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خوزستان برگزار شد.

سیفی در این جلسه با اشاره به نزدیکی هفته دولت اظهار کرد: باید در این خصوص به همه دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شود تا عملکرد دولت را با رویکرد امیدآفرینی منعکس کنند.

وی در ادامه افزود: عملکرد دولت در این مدت قابل دفاع بوده و توانسته خدماتی را به خوزستان ارائه دهد که با مروز زمان خود را نشان می‌دهد به همین دلیل باید در هفته دولت دستگاه‌ها ویژه عمل کنند و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان یکی از وظایف این شورا را مطلع کردن از خدمات انجام شده دانست و گفت: یکی از اقدامات مثبت دولت مبارزه با کرونا است که زندگی مردم را درگیر کرده بود که آن را از معضلات مردم کم کرد و در مقطعی به فوتی صفر نیز رسیده بودیم.

سیفی ادامه داد: پیشرفت‌هایی در بخش پزشکی انجام شد به طور مثال بخش مگا آی‌سی‌یو بیمارستان گلستان اهواز در حال تکمیل بوده که یکی از پروژه‌های کم نظیر در این حوزه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.