stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 444957
  • 26 مرداد 1401 - 12:00
0

استاندار قزوین: قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند

استاندار قزوین: قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند
قزوین - قلم- استاندار قزوین گفت: قهرمانان ورزشی باید به نسل جوان معرفی شوند در غیر این صورت، ارزش‌های دیگری در جامعه نهادینه می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ملی پوشان و مربیان قزوینی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: از افتخارآفرینی همشهریان و هم استانی های خود در مسابقات بین المللی بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این افتخار آفرینی ها روز به روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان قزوین بیشتر از اندازه جمعیتی خود در ورزش افتخارآفرینی می کند، افزود: تعداد افراد شاخص استان قزوین نسبت به جمعیت آن در مقایسه با استان های دیگر در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی قابل توجه بوده که افتخار بزرگی برای استان قزوین است.

اعلایی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا فضای پیش رو برای رشد و تعالی ورزش استان باشد و در این مسیر از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به حمایت از ورزشکاران، گفت: کمک های مجموعه های دولتی به ورزش استان می تواند جنبه فرا مادی هم داشته باشد و با اختصاص برخی از امکانات برای برطرف شدن مشکلات ورزشکاران اقدام شود. 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مشکلات باشگاه های ورزشی، اظهار داشت: این باشگاه ها باید به گونه ای اداره شود که از نظر اقتصادی برای مربیان و دست اندرکاران توجیه داشته باشد و در کنار این موضوع، باید کیفیت و نحوه ارائه خدمات بهبود پیدا کند.

در ادامه این مراسم، از مهران برخورداری، فاطمه صفر پور، پرنیا سلمانی و پروین کشاورز تجلیل شد.

تیم ملی نوجوانان ایران مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی را با سرمربیگری استاد صفرپور کسب کرده، همچنین سلمانی مدال نقره و مهران برخورداری نشان برنز را در مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به دست آورده اند.

همچنین تیم ملی نونهالان در مسابقات جهانی، مقام قهرمانی را با مربیگری بانوی قزوینی پروین کشاورز به دست آورد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.