stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 445455
  • 31 خرداد 1401 - 13:36
0

بازرسان جهاد کشاورزی قزوین ۸۹۳ پرونده تخلف صنفی را ثبت کردند

بازرسان جهاد کشاورزی قزوین ۸۹۳ پرونده تخلف صنفی را ثبت کردند
قزوین-قلم- مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این دستگاه از ابتدای طرح مردمی سازی یارانه ها ۸۹۳ فقره پرونده تخلف صنفی را ثبت و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی ورسته روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم با اعلام این خبر افزود: این پرونده مربوط به تخلفات صورت گرفته در حوزه واحدهای صنفی مربوط به محصولات کشاورزی به ویژه کالاهای اساسی و پرمصرف مانند نانوایی ها، خواروبارفروشی ها، قصابی ها، فروشگاه های زنجیره ای و محصولات پروتئینی و مرغ و ماهی فروشی ها و قنادی ها بوده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای طرح یاد شده تاکنون ۲۴ هزار و ۸۱۱ فقره بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین انجام شده است.

این مسوول گفت: پرونده های تخلف صنفی ثبت شده در این بازرسی ها به ترتیب فراوانی شامل گران فروشی،کم فروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه و احتکار بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: تاکنون با ارسال این پرونده ها و رسیدگی به آنها از سوی قضات تعزیرات حکومتی برای متخلفان ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

ورسته یادآور شد: بازرسان جهاد کشاورزی در قالب ۹ تیم در شهر قزوین و ۱۰ تیم در سایر نقاط استان به شکل مستمر از ساعات ابتدایی صبح تا پایان شب به نظارت و بازرسی از بازار کالاهای اساسی و پرمصرف بخش کشاورزی می پردازند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.