stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 445465
  • 31 مرداد 1401 - 19:12
0

تاکید رئیس دادگستری خوزستان بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در بندرامام خمینی(ره)

تاکید رئیس دادگستری خوزستان بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در بندرامام خمینی(ره)
خوزستان - رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید از انبارهای گمرک بندرامام خمینی (ره) بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در این انبارها به‌ویژه کالاهای متروکه تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

علی دهقانی رئیس کل داگستری خوزستان به همراه روسا و دادستان های بندرامام خمینی(ره)، آبادان، خرمشهر و ماهشهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مدیرکل بازرسی، رییس اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان در بازدید از انبارهای گمرک بندر امام خمینی (ره) افزود: هدف از این بازدید نظارت بر ساماندهی مرتبط با کالاهایی است که در فرآیند صادرات و واردات قرار دارند.

وی تسریع و تسهیل در فرایند ترخیص کالاهایی که وارد بندر شده و تسریع در انجام مراحل مربوط به ترخیص کالاهای سریع الفساد از دیگر اهداف این بازدید بیان و تاکید کرد: برخی کالاها باید قبل از فاسد شدن، وارد چرخه توزیع شود.

دهقانی گفت: با توجه به شرایط خاص بندر امام خمینی(ره) و اینکه حجم بالایی از کالاهای اساسی از طریق این بندر وارد می‌شود، نیاز به بازدیدهای میدانی مستمر به ویژه در خصوص تعیین تکلیف کالاها و اموال متروکه که از سابق در بندر و گمرکات بلاتکلیف مانده است احساس می‌شود.

رئیس کل داگستری خوزستان از دستگاه های مسئول خواست تا به وظایف قانونی که بر عهده دارند عمل کرده و به سرعت اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی گفت: نظارت دستگاه قضایی در خصوص انبار گمرکات و سازمان بنادر و اموال تملیکی، نظارتی مستمر است که در راستای اجرای دستورات رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد و تا اجرای همه فرآیندهای قانونی در حداقل زمان ممکن، ادامه دارد.

دهقانی در مورد اقدامات لازم در حوزه مرجوع کردن کالاهایی که قابلیت مصرف نداشته از جمله ذرت‌های آلوده‌ای که بخشی از آن مرجوع شده و برنج های فاسدی که قابلیت مصرف آن‌ها از سوی اداره استاندارد رد شده است اظهار داشت: این موارد نیز سریعا تعیین تکلیف شده و مرجوع  می‌شوند.

قرار است تا پایان شهریور ماه امسال همه کالاهای متروکه که در انبارهای تملیکی خوزستان وجود دارد تعیین تکلیف و به فروش برسد.   

 

 

 

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.