stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 446033
  • 06 شهریور 1401 - 19:07
0

کسی به گران‌قیمت‌ها زمان نمی‌دهد

کسی به گران‌قیمت‌ها زمان نمی‌دهد

یکی از نکاتی که در سه هفته سپری‌شده به چشم آمده، عدم درخشش ستارگان نقل و انتقالات در زمین مسابقه بوده است.

قلم | qalamna.ir :

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «لیگ برتر امسال قطعا پرهزینه‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران بوده و یکی از دلایل آن‌ هم رقابتی‌شدن نقل و انتقالات میان باشگاه‌های بزرگ بوده است. یکی از نکاتی که در سه هفته سپری‌شده به چشم آمده، عدم درخشش ستارگان نقل و انتقالات در زمین مسابقه بوده است. یعنی بازیکنانی که مدت‌ها در صدر اخبار رسانه‌ها بودند و مبالغ زیادی برای جابه‌جایی‌شان هزینه شد، فعلا چیز خاصی نشان نداده‌اند.

برای مثال بازیکنی مثل سعید صادقی به‌تنهایی نیمی از اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده بود؛ آن‌هم با مذاکره همزمان با پرسپولیس و استقلال. او در نهایت با رقمی بسیار بالا راهی اردوگاه قرمز شد اما تاکنون طرفداران چیزی از این بمب نقل و انتقالاتی مشاهده نکرده‌اند. شاید همین فشارها سبب شده این بازیکن نه تنها نتواند خودش را نشان بدهد بلکه در بازی با فولاد، پاسی را که می‌توانست با آن تک به تک شود با دست بگیرد!

وضعیت یورگن لوکادیا،مهاجم نامدار پرسپولیس هم بهتر از صادقی نیست. هر چند او دیر به تیم اضافه شده و با توجه به رزومه بسیار خوبی که دارد، شایسته اعطای فرصت است اما در بازی با آلومینیوم به وضوح مشخص بود که لوکا اضافه وزن دارد و حتی اگر در همه کامنت‌های اینستاگرام از خودش دفاع کند، باز هم ربطی به کار سختش برای آب‌کردن کیلوهای اضافی ندارد.

البته این وضعیت تنها منوط به پرسپولیس نیست. استقلال هم مهاجمان گرانقیمتی را جذب کرده و منهای مهدی قائدی که در همان بازی نخست نشان داد که آماده است، نه سجاد شهباززاده در سه بازی چیزی نشان داده، نه پیمان بابایی و نه حتی محمد محبی که او هم دیر به تیم اضافه شد اما باید زودتر به خودش بجنبد.

از گادوین منشأ هم غافل نشوید! آقای گل سال گذشته لیگ برتر که با پرسپولیس توافق کرده بود اما با رقمی بالا قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد تا زوج او و شیمبا امسال دروازه رقبا را فتح کنند. اما تنها گل مس در این فصل، در همان بازی نخست توسط شیمبا به ثمر رسیده و خط حمله رفسنجانی‌ها پس از این گل عقیم شد. به هر حال باید دید در ادامه، این مهاجمان نشان می‌دهند که عملکردشان، ارزش آن همه پول و جنجال را داشته یا باز هم لیگ ایران می‌ماند و بازیکنانی با ادعای زیاد و بازدهی پایین.»

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.