stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 446104
  • 07 شهریور 1401 - 18:53
0

سردار اشتری: پیروی از راه علما، سرلوحه کار پلیس است

سردار اشتری: پیروی از راه علما، سرلوحه کار پلیس است
قلم | qalamna.ir :

از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حسین اشتری، روز دوشنبه در حاشیه حضور در مراسم ترحیم آیت‌الله ناصری در اصفهان افزود: روحیه مردم‌داری، اخلاص در عمل و گفتار، عشق و ارادت به حضرت حُجت(ع) و پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت، همه از ویژگی‌های بارزی بود که آن مرحوم را به چهره‌ای محبوب در بین مردم تبدیل کرده بود.

 وی اظهار داشت: آیت‌الله ناصری، شاگردان بسیار بزرگی را پرورش دادند و کسانی را در جامعه برجا گذاشتند که هر کدام از آنها افتخار بزرگی برای جهان تشیع محسوب می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز نیروی انتظامی کشور در مسیر پیروی از راه علما قدم برمی‌دارد و امیدواریم ما هم بتوانیم راه این عزیز بزرگوار را طی کنیم و گفته‌های او را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار اشتری با اشاره به حضور پرشور گروه‌های مردمی در مراسم تشییع پیکر آن عالم جلیل‌القدر افزود: مردم اصفهان یکبار دیگر دِین خود را به علمای اسلام که حق بزرگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دارند، ادا کردند و با وجود هجمه‌های غرب که می‌کوشد مردم را از اسلام و انقلاب جدا کنند بازهم عشق و ارادت خود را به علمای دین نشان دادند و ثابت کردند که به ارزش‌ها و اعتقاداتشان پایبندند.

آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان روز جمعه چهارم شهریور در یکی از مراکز درمانی اصفهان به دیار باقی شتافت.

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم وارسته آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری، امروز دوشنبه در مسجد جامع اصفهان برگزار شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.