stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 447041
  • 20 شهریور 1401 - 18:54
2

گزارش محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی از درگیری قریب‌الوقوع با حزب‌الله

گزارش محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی از درگیری قریب‌الوقوع با حزب‌الله

یک گزارش نظامی محرمانه تهیه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به درگیری نظامی قریب الوقوع با حزب‌الله لبنان هشدار داده است.

قلم | qalamna.ir :

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد؛ در گزارش منتشر شده توسط فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم اشغالگر آمده است که ممکن است حزب‌الله، جنگی را علیه اسرائیل آغاز کند.

این شبکه در این باره اعلام کرد که این گزارش در پی مشاهده شدن شواهدی مبنی بر امضای احتمالی توافق میان لبنان و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تهیه شده است.

این شبکه همچنین آورده است؛ اگرچه رژیم صهیونیستی علاقه‌مند به توافق با لبنان است، اما همزمان خود را برای رویارویی در مرز لبنان آماده می‌کند.

چند مسئول ارشد اسرائیلی روز گذشته اعلام کردند: به رغم برخی اختلافات و شکاف‌ها در مسیر مذاکرات دوجانبه‌ای که از طریق آموس هوکشتاین، نماینده آمریکا در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و اسرائیل برگزار می‌شود، ما شاهد پیشرفت چشمگیری در این مذاکرات هستیم. حل این اختلافات و شکاف‌ها به زمان نیاز دارد.

لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر منطقه‌ای به مساحت ۸۶۰ کیلومتر مربع در دریای مدیترانه که دارای منابع نفتی و گازی است، اختلاف‌نظر دارند.

مذاکرات غیر مستقیم میان بیروت و تل‌آویو اکتبر ۲۰۲۰ با نظارت سازمان ملل و با هدف تعیین مرزهای دریایی میان دو طرف آغاز و پنج دوره برگزار شد که آخرین آنها مه ۲۰۲۱ بود.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.