stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 447542
  • 27 شهریور 1401 - 14:52
1

کشف بیش از ۲۶ تن خاک معدنی غیرمجاز در طبس

کشف بیش از ۲۶ تن خاک معدنی غیرمجاز در طبس
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی حامل بار در حرکت، مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم خاک معدنی مس و روی غیرمجاز کشف شد که ارزش ریالی خاک‌های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر پنج میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: ماموران در این زمینه ۲ خودروی کامیون را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت‌های غیر قانونی می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

محموله مواد مخدر با هوشیاری پلیس متوقف شد 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم از کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در طبس خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی “دیهوک” شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار ناصر فرشید افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۱۸۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از وظایف ذاتی پلیس است و ماموران به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ هستند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.