stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۷ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 6 June , 2024
  • کد خبر : 44767
  • 19 فروردین 1399 - 11:03
1
مدیرکل میراث فرهنگی:

۲۳ پروژه میراث فرهنگی در سال جهش تولید عملیاتی می‌شود

۲۳ پروژه میراث فرهنگی در سال جهش تولید عملیاتی می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اجرای 23 پروژه در سال جهش تولید خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

امید قادری در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: در سال جهش تولید و برای تحقق نامگذاری سال، تعداد ۲۳ پروژه در استان طراحی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه افزود: در بخش صنایع دستی و گردشگری در تلاشیم که بازارچه های صنایع دستی را احداث و توسعه دهیم و با برند سازی مؤثر این صنایع در بحث فروش بتوانیم قدم مؤثری در سال جهش تولید برداریم.

وی بیان کرد: ضریب اشتغال و درآمد در حوزه گردشگری و صنایع دستی در عید نوروز امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا به صفر رسیده است، درحالی که سال گذشته ظرفیت تخت های مراکز اقامتی بصورت صدرصد تکمیل بود.

قادری تصریح کرد: در سال گذشته ضریب کاری بصورت صد درصد و نهایتاً حداقل ۹۰ درصد بود اما امسال با بحث کرونا به صفر رسیده و بیشترین خسارت ابتدا به بخش گردشگری و بعد صنایع دستی وارد شده است چراکه تمامی بازارچه ها و اماکن تاریخی در تمامی شهرها تعطیل بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از آنجا که بخش گردشگری و صنایع دستی از ماه ها قبل برای عید نوروز خود را آماده و سرمایه گذاری کرده بودند، اکنون بدلیل ویروس کرونا متحمل ضررهای زیادی شده اند که متأسفانه حمایت های دولتی برای این عزیزان بسیار کم است، لذا از دولت درخواست داریم جهت جبران این خسارات، پس از پایان بحث کرونا، یک هفته تعطیلی اعلام کند تا با مسافرت مردم به شهرها بتوانیم بخشی از این خسارات را جبران کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.