stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 447960
  • 03 مهر 1401 - 6:30
2

همشهری:علی کریمی لیدر جریان اغتشاش است!

همشهری:علی کریمی لیدر جریان اغتشاش است!
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران در گزارشی به بررسی عملکرد چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در جریان آنچه «اغتشاشات» خوانده پرداخته‌ و آنان را نان به نرخ روزخور و جوزده معرفی کرده است. 

نویسنده در بخشی از گزارشش مسعود کیمیایی و شهاب حسینی را «جوزده» خوانده و همچنین به کشف حجاب کتایون ریاحی اشاره کرده و طعنه به سن و سال این بازیگر زن  نوشته: برخی‌ها را که سال‌هاست به کنجی رفته‌اند مترصد شده‌اند تا از آب گل‌آلود ماهی‌ درشت صید کنند و هنرهای خود را که با بالا رفتن سن دیگر به‌کار کسی نمی‌آید در جای دیگری عیان کنند. کتایون ریاحی، بازیگری با ۶۲سال سن و ۲ ازدواج ناموفق چندی است در این فضا با استفاه از آن در حال زیست رسانه‌ای است.
در بخش دیگری از این گزارش علی کریمی به «لیدری جریان اغتشاش» متهم شده است: او که این روزها از سوی اغتشاشگران تشویق می‌شود با خط دادن به آنان تلویحا از کشتن مأموران امنیتی حمایت کرده است. کریمی گرچه مدعی شده است منافق و ضد‌انقلاب نیست اما در عمل مدیریت جریان اغتشاش و کمک به آنها را در دستور کار دارد. انتشار محتواهایی با مضامین نفرت‌انگیز، تهییج کننده، مشوق حمله به مراکز امنیتی و مأموران انتظامی و ده‌ها اقدام دیگر را می‌توان ازجمله اقدامات این فوتبالیست سابق دانست.
در ادامه نویسنده مهران مدیری را «نان به نرخ روزخور» دانسته و او را «مرد همه دوران‌ها» خطاب کرده است: مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می‌کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست. ادعایی که مدیری درحمایت از اغتشاشگران مطرح کرده روغن ریخته‌ای است که نذر امامزاده شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.