stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 448255
  • 09 مهر 1401 - 14:17
0

اجرای سیستم جدید ویزا در امارات از ۳ اکتبر

اجرای سیستم جدید ویزا در امارات از ۳ اکتبر
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: امارات متحده عربی اعلام کرد که از دوشنبه، سوم اکتبر، سیستم ویزا به روز شده را اجرا می‌کند که موجب جهش در زمینه ورود و اقامت برای خارجی‌ها در سطوح منطقه‌ای و بین المللی است. ایلنا ، امارات متحده عربی اعلام کرد که از دوشنبه، سوم اکتبر، سیستم ویزا به روز شده را اجرا می‌کند که موجب جهش در زمینه ورود و اقامت برای خارجی‌ها در سطوح منطقه‌ای و بین المللی است.

 بر اساس گزارش خبرگزاری امارات (WAM)، سیستم به روز شده شامل «شرایط، کنترل‌ها و رویه‌های ساده‌شده و امکاناتی است که این کشور را به واحه‌ای برای زندگی، کار، نوآوری و سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند».مشخصه سیستم به روز شده ویزا، تعدد انواع اقامت، و افزودن موارد جدید برای «همه دسته سرمایه گذاران، کارآفرینان، دانشمندان با استعداد، متخصصان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و پیشگامان بشردوستانه و همچنین پزشکان، پرستاران، کارگران ماهر در تمامی زمینه‌هاست.

به گفته WAM، ویژگی این سیستم، ساده کردن رویه‌ها، افزودن مزایای جدید به دارندگان اقامت، و جداسازی محل اقامت و کارفرماست که به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند.این سیستم شامل انواع جدیدی از اقامت بوده که بارزترین آنها اقامت سبز است که برای مدت ۵ سال اعطا می‌شود و قابل تمدید است.

اقامت سبز شامل ۳ نوع مقوله یا اقامت است که عبارتند از: اقامت سبز برای کارگر ماهر، اقامت سبز برای خوداشتغالی و اقامت سبز برای سرمایه گذار یا شریک در یک فعالیت تجاری بدون ضامن برای یک دوره.
 در این میان ویزای «ایجاد فرصت‌های شغلی» و «فرصت‌های سرمایه گذاری و تجاری» برای جذب سرمایه گذاران بدون ضامن یا میزبان در داخل کشور ایجاد شد.

سیستم به روز شده ویزا شامل مزیت‌های جدیدی برای اقامت طلایی می‌شد که از مهم ترین آن ها لغو شرط عدم غیبت از کشور برای حفظ اقامت طلایی بود. ئهمچنین مزایایی برای اعضای خانواده کارگران نیز دارد که به آنها اجازه می‌دهد در صورت فوت نان‌آوری که اقامت طلایی را دریافت کرده است در طول مدت اقامت خود در کشور بمانند.

طبق مقرراتی که در این زمینه وضع شده بود، مقوله‌های اقامت طلایی نیز شامل دانش‌پژوهان، متخصصان و استعدادهای درخشان بود.سرمایه گذار املاک می‌تواند در هنگام خرید ملک با وام یکی از بانک‌های محلی مورد تایید در این زمینه و یا خرید یک یا چند ملک خارج از طرح به ارزش دو میلیون درهم، اقامت طلایی را دریافت کند.
مقررات جدید همچنین شامل رویه‌های منعطف و ساده شده برای اعطای اقامت به گروه کارآفرینی، دانشجویان برتر و فارغ التحصیلان است.

سیستم به روز شده ویزا مزایای جدیدی را برای اقامت اعضای خانواده فراهم می‌کند، از جمله به یک خارجی مقیم این کشور اجازه می دهد تا به راحتی اعضای خانواده خود مانند شوهر و فرزندان را به این کشور بیاورد.
سن کودکانی که قرار است اقامت دریافت کنند نیز از ۱۸ سال به ۲۵ سال افزایش یافته است، همچنین اعطای مجوز اقامت به دختران مجرد و فرزندان معلول جسمی و ذهنی) بدون در نظر گرفتن شرط سنی است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.