stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 448632
  • 17 مهر 1401 - 18:26
0

با آمریکا و اسرائیل یکجا تسویه حساب می‌کنیم

با آمریکا و اسرائیل یکجا تسویه حساب می‌کنیم
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک عهد سربازی در دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک ایام آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته انتظامی اظهار داشت: انتظار و اعتقاد به ظهور منجی یکی از مفاهم ریشه‌دار بشری در همه مکاتب، ادیان و فرق در طول تاریخ بوده است.
بخش هایی از اظهارات سرلشکر عبدالرحیم موسوی را در ادامه بخوانید:
*در عصر انقلاب اسلامی ایران که با شواهد بسیار، دوران وصل به ظهور حضرت مهدی (عج) است، نماد برجسته طاغوت و نظام سلطه، شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی صهیونیستی، سردمدار مبارزه با راه سعادت بشر که در نقشه راه انقلاب اسلامی ایران متجلی شده است، هستند.
*مهمترین راهبرد آنها هم نا امیدسازی، شکستن استقامت ملت بزرگ ایران، برهم زدن امنیت و اخلال در استقلال و پیشرفت ایران است. آنها به دنبال آن هستند که امنیت و امید را از این ملت بگیرند و مقامت او را در هم بشکنند اما ملت با بصیرت ایران هم دست آنها را خوب خوانده است و علیرغم همه دشمنی‌ها، امیدوار و مستقل و مقاوم به پیش می‌رود. پرچم سه رنگ مزین به لا اله الا الله بر بام ایران عزیز، در اهتزاز خواهد بود و ایران و ایرانی سربلند و استوار از آب و خاک خود، از کشور، از نظام و از انقلاب خود، از استقلال و امنیت خود و از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دفاع خواهد کرد.
*ملت فهیم، صبور و فداکار ایران در این سال‌ها آزمایش‌های بسیاری را تجربه کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است. البته زخم‌هایی بر پیکر این ملت رشید وارد شده است. زخم‌ها ترمیم خواهد شد و همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود.
*ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ برادر، همرزم، همسنگر، حامی و پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند. نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند، تحت یک فرماندهی واحد اجرای ماموریت می‌کنند و برای یک هدف پیشمرگ یکدیگر و پیشمرگ ایران و ایرانی هستند.
*دشمنان ما پیشرفت این ملت و این انسجام و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلح را برنمی‌تابند، می‌بینند که ملت نیروهای مسلح را دوست دارند و نیروهای مسلح مردم را دوست دارند و در کنار هم یکپارچه از کشور دفاع می کنند، لذا یکی از اهدافشان در تضعیف امنیت، سرگرم سازی، هزینه سازی و نهایتاً تضعیف قدرت دفاعی کشور است.
*عمق راهبرد دشمن در ناامنی‌ها این است که با جنگ ترکیبی و با شیوه های نوین، قدرت دفاعی کشور را تضعیف و از آن مسیر، مقاومت مردم ایران را بشکند و با تضعیف انسجام داخلی، نقشه های شوم خود را عملی سازد و برایشان ارتش، سپاه و انتظامی فرقی نمی کند. اما ما ایرانی هستیم، متعصب نسبت به دین، نسبت به وطن و مردم و اجازه هیچگونه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم.
*خورشید روشنگر ولایت که امروز در چهره مبارک نایب آقا امام زمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) متجلی است و بزرگترین نعمت عصر ماست، از خداوند بزرگ می‌خواهیم توفیق و شایستگی سربازی این سلاله پاک حضرت زهرای اطهر (س) را به ما عطا فرماید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.