stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 449254
  • 01 آبان 1401 - 13:29
1

تشکیل بیش از هفت هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

تشکیل بیش از هفت هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
خوزستان - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هفت هزار و ۲۸۸ پرونده تخلف صنفی از ابتدای امسال تاکنون از سوی بازرسان این اداره کل تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
قلم | qalamna.ir :

بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان بیان کرد: در این مدت در مجموع ۸۸ هزار و ۶۷۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و واحدهای تولیدی در استان خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در موارد زیادی به همراه بسیج اصناف، نیروی انتظامی و بازرسان تعزیرات حکومتی این بازرسی ها انجام گرفته است افزود: در بازرسی های انجام شده هشت هزار و ۱۱۷ مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان ادامه داد: ارزش ریالی پرونده های تخلفی که در این مدت تشکیل شده بالغ بر هفت هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال بوده است.

جباری افزود: بیشترین پرونده هایی که تشکیل شده مربوط به بخش غلات، حبوبات، پوشاک و کیف و کفش بوده است.

وی به تشریح عملکرد این معاونت در رابطه با پیگیری شکایت های مردمی پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ هزار و ۶۳۸ گزارش و شکایت مردمی دریافت شده است که ۹۱۱ مورد کتبی و ۲۹ هزار و ۷۲۷ مورد تلفنی بوده است.

معان نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به مشارکت دستگاه های مربوطه برای نظارت بر بازار و واحدهای تولیدی افزود: سه هزار و ۵۸۰ مورد گشت مشترک به همراه بازرسان دستگاه هایی چون جهاد کشاوری، بسیج اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی انجام گرفته است ضمن اینکه در گشت مشترک به صورت کارشناسی به تخلف های صنفی رسیدگی می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.