stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 450289
  • 20 آبان 1401 - 17:53
1

سید حسن نصرالله: عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر مرحله اول آزادسازی را رقم زد

سید حسن نصرالله: عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر مرحله اول آزادسازی را رقم زد

دبیرکل حزب الله لبنان امروز (جمعه) سخنرانی خود را به مناسبت روز شهید آغاز کرد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از شبکه خبری المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز سخنرانی خود را در همایش روز شهید در مجتمع سید الشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز کرد.

سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر (از اعضای مقاومت اسلامی لبنان که در ۱۱ نوامبر ۱۹۸۲ عملیاتی را با یک ماشین بمب گذاری شده علیه ساختمان حاکم نظامی اسرائیل در صور لبنان انجام داد) شوک هولناک و فاجعه بزرگی برای دشمن بود. این عملیات شهادت طلبانه تمام برنامه‌ها و رویاهای اسرائیل را برهم زد. این عملیات مرحله اول آزادسازی را رقم زد و بعد از آن دشمن شروع به بازنگری در محاسباتش کرد. ما امیدواریم عملیات شهادت طلبانه‌ای بزرگتر از عملیات القصیر از سوی هر مقاومتی صورت گیرد. روز شهید برای ما روز تمام شهدای محور مقاومت در تمام منطقه است. در طول ۴۰ سال مسیر ما، تقدیم خون شهدایمان متوقف نشده است و ۹۸ درصد از این شهدا از جوانان بوده‌اند.

وی گفت: خانواده‌های شهدا نقش بزرگی در ادامه مسیر ما در طول ۴۰ سال داشته‌اند و فرزندانشان را تشویق کردند و “لباس رزم” بر تنشان پوشاندند. فرزندان شهدا از اعضا و رهبران مقاومت شده‌اند و این به دلیل پایبندی خانواده‌هایشان به مقاومت تا زمان پیروزی است.

دبیرکل حزب الله گفت: ما ارزش شهدایی را که برای مقدسات، وطن، آزادی، کرامت، امنیت و عزت ما جان خود را فدا کردند، می‌دانیم.

نصرالله افزود: شهدای ما معروف هستند و اجساد برخی از آنان هنوز نزد دشمن اسرائیلی است که آن را انکار می‌کند. ما مفقود نیز داریم و پیگیر اجساد شهدا و مفقودین هستیم و تلاش می‌کنیم تکلیفشان را مشخص کنیم.

در حال تکمیل…

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.