stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 451109
  • 04 آذر 1401 - 18:24
1

عبدالحمید: سیاست شما به بن‌بست رسیده است

قلم | qalamna.ir :
مولوی عبدالحمید در خطبه‌های امروز نمازجمعه اهل سنت زاهدان به انتقادناپذیری حاکمیتی اعتراض کرد و گفت آنان حاضر نشدند که حرف «منتقدان دلسوز» از جمله خود او را گوش کنند.
وی همچنین با اشاره به «سیاست‌های چهل و سه سال» گذشته در جمهوری اسلامی، گفت: «فریاد مردم و اعتراض مردم نشان می‌دهد که سیاست کاری شما به بن بست رسیده‌ و به این صورت نمی‌شود مشکلات کشور حل شود و کشور اداره شود». مولوی عبدالحمید همچنین به سرکوب اعتراضات در کردستان اشاره کرد و خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی به ویژه زندانیان سیاسی کرد شد. 
امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین در سخنرانی خود بدون ذکر نام خاصی گفت: «اصلاح‌طلبان جلو آمدند و گفتند ما اصلاح می‌کنیم، ملت از آنان استقبال کردند و رای بالایی به آنان دادند، اما اصلاح‌طلبان کاری از دستشان برنیامد». عبدالحمید افزود که بزرگترین انتقاد از اصلاح‌طلبان این است که «اصلاحات انجام ندادند و سکوت کردند و نگفتند که از کجا مانع آنان برای اصلاحات شدند».
امام جمعه زاهدان اصلاح‌طلبان را به «فرصت‌سوزی» متهم کرد و گفت که بر اثر این فرصت‌سوزی، مردم اکنون در فقر گرفتار شده‌اند. بر اساس ویدئوها و گزارش‌های منتشر شده، شهروندان زاهدان، سراوان، خاش و چابهار پس از نمازجمعه به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر دست به اعتراض  زدند. همچنین ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که به معترضان در خاش تیراندازی شده است.
 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.