stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 451593
  • 13 آذر 1401 - 9:38
1

اولویت فنی و حرفه‌ای، تبدیل فارغ‌التحصیلان به نیروهای کارآمد

اولویت فنی و حرفه‌ای، تبدیل فارغ‌التحصیلان به نیروهای کارآمد
خوزستان - سرپرست اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: اولویت آموزش فنی و حرفه‌ای، تبدیل جوانان به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به نیروهای کارآمد است.
قلم | qalamna.ir :

شهرام ملایی هزاروندی سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهار کرد: آموزش باکیفیت نیازمند تجهیزات و مواد مصرفی است اما به آموزش فنی و حرفه‌ای با این همه ظرفیت، پتانسیل و اهمیت آن در توسعه کارآفرینی و اشتغال بخش کوچکی از اعتبارات تعلق می‌گیرد و برای ارائه خدمات بهتر و به روز رسانی تجهیزات دچار مشکل است.

وی عنوان کرد: اولویت آموزش فنی و حرفه‌ای تبدیل جوانان به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به نیروهای کارآمد است. مهمترین آموزش در بین سایر آموزش‌ها، آموزش فنی و حرفه‌ای است چرا که منتهی به اشتغال می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه توسعه اشتغال از طریق مهارت‌آموزی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: شغلی ایجاد نمی‌شود مگر اینکه مهارت وجود داشته باشد پس ضروری است پیوست سند اشتغال باید آموزش باشد.

ملایی هزاروندی بیان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پرهزینه، پرحوصله و تغییرپذیر هستند بنابراین باید به شرکای آموزشی توجه کنیم. با توجه به اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای وظیفه خود را در مناطق شهری ادا کرده، پس نیاز است آموزش مهارتی به سمت مناطق کم برخوردار، مناطق محروم و روستایی سوق داده شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.