stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 451801
  • 16 آذر 1401 - 8:16
0

نقش تاثیرگذار بنادر خوزستان در تحقق اقتصاد دریامحور

نقش تاثیرگذار بنادر خوزستان در تحقق اقتصاد دریامحور
خوزستان - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر استان خوزستان از شبکه گسترده ریلی و ایستگاه‌‌های تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار است. همچنین این بندر به جاده‌‌های ترانزیتی دسترسی مطلوبی دارد که بیانگر ظرفیت مطلوب این بندر در بحث حمل‌ونقل است.
قلم | qalamna.ir :

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بنادر خوزستان می‌توانند در تحقق بخشی از سیاست‌ها و چشم‌‌اندازهای پیش‌بینی شده در اقتصاد دریامحور نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

وی اظهار کرد: مجتمع بندری امام خمینی (ره) دارای ظرفیت‌‌های بسیار خوب ترانزیتی و ترانشیپی کالاهای نفتی و غیرنفتی به کشورهای عراق، ترکیه و حوزه قفقاز است و این ظرفیت‌‌ها به کاهش هزینه‌‌های تجاری صاحبان کالاها منجر می‌شود، از این رو بازرگانانی که با این کشورها مراوده تجاری دارند می‌توانند از ظرفیت بندر امام در زمینه ترانزیت و ترانشیپ کالا استفاده کنند.

او افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری‌‌های دولتی و خصوصی انجام‌‌شده، بنادر استان خوزستان در مرحله ارتقای زیرساخت‌‌های بندری و انجام طرح‌‌های توسعه‌‌ای قرار دارند و امیدواریم ظرفیت‌‌های موجود در بنادر استان روز به‌روز ارتقا یابند.

آقایی تصریح کرد: بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر استان خوزستان از شبکه گسترده ریلی و ایستگاه‌‌های تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار است. همچنین این بندر به جاده‌‌های ترانزیتی دسترسی مطلوبی دارد که بیانگر ظرفیت مطلوب این بندر در بحث حمل‌ونقل است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.