stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 452539
  • 27 آذر 1401 - 20:14
4

کشف و ضبط ۲ محموله اسلحه قاچاق در خوزستان

کشف و ضبط ۲ محموله اسلحه قاچاق در خوزستان
خوزستان - فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانان کشور در ۴۸ ساعت گذشته در نقاط صفر مرزی خوزستان و در عملیات‌های گسترده موفق به کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق شدند.
قلم | qalamna.ir :

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور روز یکشنبه در بازدید از هنگ مرزی خرمشهر اظهار داشت: ۳۳ هزار گلوله‌ انواع سلاح جنگی از نوع m ۱۶، کلت کمری و کلاشیکف شب گذشته کشف شده و یکی از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسید.

وی افزود:در عملیاتی دیگر ۲۳ هزار ۷۷۳ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت از شناوری در آبراه اروند کشف و ضبط شد.

ماموران مرزبانی این محموله قاچاق را از شناورهای صیادی در آبراه اروند کشف و توقیف کردند و در این رابطه ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند.

سردار گودرزی گفت:در سه ماهه گذشته در خوزستان ۴۰۰ قبضه اسلحه شامل ۳۳۰ اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی کشور خاطر نشان کرد: اعضای ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده اند و این اقدامات مهم با همکاری مرزبانی عراق، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران محقق شده است.

فرمانده مرزبانی کشور با قدردانی از مردم و ساکنان مناطق مرزی کشور، مرزبانان را پشتیبان واقعی دانست و تاکید کرد: مردم می دانند باید جلوی ورود این سلاح‌ها در مرزها گرفته شود.

سردار گودرزی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عده‌ای درصدد هستند تنور اغتشاش را گرم کنند و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند ولی مرزبانان با هوشیاری این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین گیر کرده و تاکنون هفت نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

وی افزود: امروز یکشنبه مرزبانان در چابهار با یک گروه مسلح در بندر جاسک درگیر شده و سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله مواد مخدر صنعتی و سلاح و مهماتی که قاچاقچیان به دریا ریخته بودندکشف و ضبط شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.