stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 453355
  • 12 دی 1401 - 12:02
1

اکثر شهر‌های خوزستان مناسب جهت صنایع تبدیلی کشاورزی

اکثر شهر‌های خوزستان مناسب جهت صنایع تبدیلی کشاورزی
خوزستان - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه بیشتر شهرستان‌های خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند از صدور ۷ فقره جواز تاسیس طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و صدور ۲۹ موافقت اصولی در این حوزه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید عباس موسوی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار داشت: شهرستان‌های خوزستان با توجه به زمینه تولیدات کشاورزی ظرفیت‌های متفاوتی دارند و از این رو هر شهرستان متناسب با نوع تولیدی که در آن انجام می‌شود ظرفیت ایجاد صنایع تبدیلی دارد.

وی گفت: ۷ فقره جواز تاسیس طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در استان صادر شد که این طرح‌ها در شهرستان‌های اندیمشک، اهواز، باوی، کرخه و گتوند اجرایی خواهند شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: در صورت اجرایی شدن و نهایی شدن این طرح‌ها در استان اشتغال ۱۶۰ نفر فراهم خواهد شد.

به گفته وی کل سرمایه ثابت این طرح‌ها حدود ۸۰۰ میلیارد ریال است این طرح‌ها در زمینه تولید، بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات، احداث سردخانه و تولید انواع خوراک دام و طیور است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از صدور ۲۹ موافقت اصولی طرح صنعتی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در خوزستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در ۱۲ شهرستان استان اجرایی خواهند شد و با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال برای ۳۱۷ نفر فراهم می‌شود.

در بحث واگذاری زمین و تغییر کاربری برای صنایع تبدیلی کشاورزی فقط باید روند‌های قانونی طی شود و تغییر کاربری کاملا رایگان انجام می‌شود. همچنین تسهیلاتی برای حمایت از این سرمایه‌گذاران در این زمینه وجود دارد و مشاوره‌های فنی، اقتصادی و مالی کاملا رایگان نیز به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.