stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 453398
  • 12 دی 1401 - 20:02
0

ذخیره سه میلیون و پانصد هزار تنی کالا در انبارهای بندرامام خمینی(ره)

ذخیره سه میلیون و پانصد هزار تنی کالا در انبارهای بندرامام خمینی(ره)
خوزستان - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است، گفت: با احتساب کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به ۵.۷ میلیون تن خواهد رسید.
قلم | qalamna.ir :

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در خصوص تخلیه و بارگیری کالا در بندرامام خمینی(ره) اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ۳۳ میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: ۱۲ میلیون تن از این حجم کالا شامل کالاهای اساسی از جمله گندم، ذرت، کنجاله سویا، جو، شکر خام و دانه روغنی سویا بوده است که توسط ۲۰۹ فروند کشتی اقیانوس پیما به این مجتمع بندری وارد و تخلیه شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه ذخیره کالا در انبارهای مجتمع بندری امام خمینی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن است، گفت: نهاده‌های دامی و غلات، فرآورده‌های نفتی، مواد غذایی، فولاد، محصولات پتروشیمی و مواد اولیه کارخانه‌ها از مهمترین اقلام کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بندرامام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: از مجموع واردات کالاهای اساسی، تاکنون ۱۰ میلیون تن کالا از بندرامام خمینی (ره) توسط شبکه حمل و نقل زمینی و ریلی به مناطق مختلف کشور حمل شده است.

آقایی با بیان اینکه با تدبیر دولت سیزدهم از ابتدای امسال تاکنون مقدار قابل توجهی کالای اساسی خریداری شده است که به تدریج وارد خواهند شد، گفت: با احتساب کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در لنگرگاه بندر و پای اسکله، موجودی انبارهای بندرامام به ۵.۷ میلیون تن خواهد رسید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.