stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 453435
  • 13 دی 1401 - 14:52
0

مراجعه ۴۷۵ خوزستانی به مراکز درمانی در پی آلودگی هوا

مراجعه ۴۷۵ خوزستانی به مراکز درمانی در پی آلودگی هوا
خوزستان - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۴۵۷ نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در شبانه‌روز گذشته در پی آلودگی هوا خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تدوام آلودگی هوا در خوزستان اظهار کرد: در پی آلودگی هوا، از صبح روز گذشته (۱۲ دی‌ماه) تا صبح امروز (۱۳ دی‌ماه)، ۴۷۵ بیمار با مشکلات تنفسی غیرعفونی و قلبی به بخش اورژانس‌ بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: ۸۶ نفر از این تعداد بستری و ۳۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

حی بر توصیه کرد: شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های خاص و سالمندان، در زمان آلودگی هوا در منزل بمانند و از تردد در فضای باز پرهیز کنند.

بنا به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، پیش از این نیز از صبح (۱۱ دی‌ماه) تا صبح (۱۲ دی‌ماه) ۶۰۲ خوزستانی به دلیل آلودگی هوا با مشکلات تنفسی غیرعفونی و قلبی به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه مراجعه کردند که ۸۰ نفر از این تعداد بستری و ۵۲۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

همچنین در پی آلودگی هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ دی‌ماه) فعالیت مدارس در چهار شهرستان خوزستان به صورت غیرحضوری بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.