stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 454438
  • 30 دی 1401 - 17:59
0

ضرورت رفع آسیب ها و ضعف های سیاستگذاری برای مناطق محروم و مرزی در بودجه سنواتی و برنامه هفتم

ضرورت رفع آسیب ها و ضعف های سیاستگذاری برای مناطق محروم و مرزی در بودجه سنواتی و برنامه هفتم
خوزستان - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بر لزوم رفع آسیب ها و نقاط ضعف در برنامه های توسعه قبلی پیرامون سیاستگذاری برای رفع مشکلات مناطق محروم و مرزی در قالب بودجه سنواتی و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد‌.
قلم | qalamna.ir :

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی باید هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم برنامه هفتم توسعه به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه تاکنون اقدام جدی در بودجه سنواتی و برنامه های توسعه در جهت رفع مشکلات مناطق محروم و مرزی انجام نشده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم اکنون لازم است توجه به ارتقاء وضعیت زندگی مردم در مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم برنامه هفتم توسعه به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: رفع مشکلات این مناطق در گرو این است که به آسیب شناسی بودجه سنواتی و برنامه های توسعه قبلی به ویژه برنامه هفتم توسعه بپردازیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: سیاستگذاری پیرامون رفع مشکلات مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه باید به گونه ای باشد که نتایج آن ملموس و قابل مشاهده باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.