stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 45734
  • 20 فروردین 1399 - 11:21
1
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای:

تولید ماسک در مراکز فنی و حرفه ای / آمادگی فنی و حرفه ای در ارائه امکانات به بخش خصوصی

تولید ماسک در مراکز فنی و حرفه ای / آمادگی فنی و حرفه ای در ارائه امکانات به بخش خصوصی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از تولید روزانه 40 هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: آماده همکاری با بخش خصوصی هستیم.
قلم | qalamna.ir :

محمدی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: با همکاری سازمان صمت، کمیته امداد امام خمینی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی، و با استفاده از امکاناتی که داشتیم توانستیم دو کارگاه تولید ماسک و لباس کادر درمانی را با همکاری بخش خصوصی راه اندازی کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: نیروهای حاظر در این کارگاه از افراد تحت پوشش و حمایت کمیته امداد هستند که حقوق خود را پس از فروش ماسک ها توسط کارگزار علوم پزشکی دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: تولید ماسک در مرکز شماره یک روزانه ۴۰ هزار عدد و در مرکز شماره دو نیز لباس کادر درمان تولید می‌شود.

محمدی در ادامه گفت: این کارگاه ها در شهرستان دالاهو و با همکاری شهرداری و فرمانداری، تحت نظر شبکه بهداشت راه‌اندازی شده و روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

این مسؤل خاطرنشان کرد: ماسک ها پس از تولید، به کارگزار دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود و سپس در داروخانه ها و مراکزی که مد نظر هستند پخش می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بیان کرد: ماسک ها وقتی به طور انبوه تولید شود، قیمت آن در بازار کاهش پیدا می‌کند و از آنجا که با کبود ماسک مواجه هستیم، در تلاشیم که تا پایان ماه تولید را به ۱۰۰ هزار عدد برسانیم.

محمدی در پایان گفت: در تلاشیم که با همکاری بخش خصوصی در شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود، هرسین و کنگاور کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شود و این ظریفت را داریم که جهت این اقدام فضای کارگاه را بصورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.