stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 457541
  • 06 فروردین 1402 - 22:22
0

اشتغالزایی برای بیش از ۲ هزار نفر در بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲

اشتغالزایی برای بیش از ۲ هزار نفر در بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲
خوزستان - مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در بندر امام خمینی با بهره برداری از طرح‌های توسعه‌ای محقق می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان درخصوص اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در بنادر خوزستان گفت: طرح‌های توسعه ای مختلفی در بندر امام خمینی شامل؛ ساخت ترمینال کانتینری، ترمینال مواد نفتی، معدنی و ترمینال کالا‌های اساسی و غلات و… با بیش از ۵ هزار میلیارد تومان درحال اجرا هستند که با بهره برداری از آن‌ها در نیمه نخست امسال، برای حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهند کرد.اشتغالزایی در بندر امام خمینی با بهره برداری از طرح‌های مختلف

وی افزود: پارسال برای بیش از ۷۵۰ نفر در بندر امام خمینی اشتغالزایی شده است که غالبا بومی این شهر و استان خوزستان هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بنادر تابعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان که به عنوان بنادر توسعه و رونق کسب و کار از آن‌ها یاد می‌شود، سهم خوبی در اشتغالزایی داشته اند، برای نمونه حدود ۶۰۰ لنج در بندر سجافی فعالیت دارند که برای حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر در زمینه تخلیه، بارگیری و سایر کار‌های دریایی اشتغال ایجاد شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه در ۲ سال حدود ۸۰۰ فروشگاه در اطراف بندر سجافی در شهرستان هندیجان ایجاد شده است، گفت: این موضوع رونق کسب و کار‌های محلی در طول سواحل استان را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول به رونق کسب و کار‌های محلی در بندر شادگان، چوئبده، اروندکنار و بندر امام خمینی اشاره و اضافه کرد: به همین سبب شاهد رشد قابل قبول اشتغال در حوزه بنادر استان خوزستان هستیم.

وی یکی از رسالت‌های بنادر و دریانوردی و خط ساحلی خوزستان را ایجاد اشتغال و تمرکز جمعیت در سواحل استان عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم با سرمایه گذاری‌ها و رونق تجارت نقش خود را حوزه اشتغال و کاهش بیکاری و توسعه کسب و کار‌های محلی ایفا کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.