stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 457621
  • 09 فروردین 1402 - 18:33
0

صدای واحدی از استان خوزستان به دولت منتقل شود

صدای واحدی از استان خوزستان به دولت منتقل شود
خوزستان - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باتوجه به سفر پیش رو رئیس جمهور می طلبد که یک صدای واحد از استان خوزستان بیان شود. اولویت ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه شورای تأمین استان خوزستان اظهار کرد: وقتی در آیات قرآن کریم تدبر و تعمق می‌کنیم، در برخی از آیات تناقض احساس می شود.

وی با اشاره به دو آیه «ذلِکَ الکِتابُ لا رَیبَ فیهِ هُدًی لِلمُتَّقینَ» و «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ» بیان کرد: آیا خداوند متعال قرآن را برای هدایت گروه ویژه و خاص است یا این کلام‌ نورانی برای هدایت همه بشریت است؟

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: با تعمق می توان فهمید خداوند متعال آیات قرآن کریم را برای هدایت همه بشریت قرار گذاشته است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: نماز، روزه و تمام واجبات ما را به خداوند متعال نزدیک نمی‌کند بلکه میزان، مقداری که با ولایت و دست در دست امام قرار داریم، انسان را به خداوند متعال می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: عمل به واجبات الهی، مستحبات و اجتناب از محرمات نیز شرط حضور در کشتی ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مسأله حجاب در سطح جامعه، اظهار کرد: نیاز است که در این خصوص تمامی دستگاه ها و نهادها برنامه ریزی جامعی داشته باشند.

امام جمعه اهواز با اشاره به برگزاری نشست هم فکری و هم اندیشی مسئولان استان خوزستان در قالب جلسه شورای تأمین استان، افزود: نیاز است که به صورت فصلی این نشست ها برگزار شوند و هم فکری ها صورت گیرد تا در این نشست دغدغه ها، مطالبات و راهکارها بیان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: باتوجه به سفر پیش رو رئیس جمهور می طلبد که یک صدای واحد از استان خوزستان بیان شود. اولویت ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.

در این نشست، آیت الله شفیعی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اعضای شورای تأمین استان، استاندار خوزستان، تعدادی از مدیران استانی، ائمه جمعه و نمایندگان مردم شهرستان های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.