stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 458039
  • 20 فروردین 1402 - 3:17
2

«زینب زمان» دختر حسین زمان هم بازداشت شد

«زینب زمان» دختر حسین زمان هم بازداشت شد
قلم | qalamna.ir :
گروه هنری: آرمان سهیلی شوهر «زینب زمان»، دختر «حسین زمان» خواننده موسیقی پاپ ایران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از بازداشت همسرش خبر داده است. او در استوری اینستاگرامش نوشته است که زینب امروز ۱۹ فروردین «توسط اطلاعات سپاه بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.»
زینب زمان روز پیش در اینستاگرامش اطلاع داده بود که شماره‌ای ناشناس از او خواسته برای «گپ زدن» به اطلاعات سپاه بیاید. او نوشته بود فرد پشت تلفن به او گفته به نفعش هست که بیاید. همسرزینب زمان درباره بازداشت او شرح داده «امروز ساعت ۱۰، با زینب مراجعه کردیم به اطلاعات سپاه ناحیه نیایش و بعد از ۳۰ دقیقه‌ای که من منتظر بودم به من اطلاع دادند که زینب رو منتقل کردن به منزل جهت بازرسی و به من هم گفتن برم منزل برای باز کردن در.» او افزوده است که «بعد از بازرسی خانه و ماشین، گوشی من را چک کردند ولی گوشی زینب را به همراه اقلام الکترونیکی دیگر ضبط کردند. گفتند بازداشت هست به حکم دادسرای انقلاب.»

حسین زمان هنرمند و خواننده ایرانی است که طی سالیان طولانی همگام با اعتراضات مردم، ترانه های اعتراضی خوانده است. او همچنین به عنوان معاون طرح و برنامه و نیز عضو هیئت علمی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت‌های اجرایی و تدریس در جزیره کیش مشغول بود که از ادامه تدریس و فعالیت‌های هنری او جلوگیری به عمل آمد و تا سالها اجازه برگزاری کنسرت و ضبط آلبوم نداشت. حسین زمان سرانجام پس از ۱۶ سال در مهر ماه ۱۳۹۷ برای ۳ قطعه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.