stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 45820
  • 20 فروردین 1399 - 11:46
2
رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

همیاران پلیس در صف مقابله با کرونا

همیاران پلیس در صف مقابله با کرونا
این روزها که بحث شیوع کرونا در کشور و استان حسابی داغ است همیاران پلیس کرمانشاه نیز به صف مقابله با این بیماری پیوسته و از شهروندان و خصوصا والدین خود خواستند که از برای پیشگیری از شیوع این ویروس و قطع زنجیره آن در خانه بمانند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حدود ۵۰ روزی از ورود مهمانی ناخوانده به اسم کرونا به کشور می گذرد، مهمانی که نه حامل شادی بلکه بیماری و مرگ را برای مردمان سرزمینمان به ارمغان آورده و خیلی های دیگر را به هراس انداخته است.

امروز این مهمان ناخوانده نه در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز رسوخ پیدا کرده و افرادی زیادی را درگیر خود ساخته است، خیلی از مبتلایان نیز جان خود را سر همین بیماری باخته اند.

این ویروس که می توان گفت همه جهان را متاثر خود ساخته و تقریبا فعالیت های اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و حتی سیاسی را با وقفه و چالش روبرو کرده با رعایت نکاتی ساده قابل پیشگیری است.

رعایت نکات بهداشتی ساده از یک سو و ماندن در منزل از سوی دیگر راهکارهایی ساده برای درامان ماندن از کروناست که اگر آنها را رعایت کنیم از شر این بیماری در امان خواهیم بود.

در روزهای اخیر بسیاری از شخصیت ها و چهره های شناخته شده با راه اندازی کمپین و هشتگ هایی یا حمایت و تائید آنها از مردم خواستند تا برای ریشه کنی کرونا در منزل مانده و از حضور در اماکن عمومی پرهیز کنند.

در همین راستا همیاران پلیس نیز از مردم و بویژه خانواده های خود خواستند تا با حذف ترددهای بی مورد خود زمینه لازم برای کنترل و شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن را فراهم کنند.

همه باید برای شکست کرونا تلاش کنیم

“ماهان اسماعیلی” یکی از همیاران پلیس است که در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، معتقد بود همه باید برای شکست دادن کرونا تلاش کنیم و در این میان بین کوچک و بزرگ هم فرقی نیست.

وی با بیان اینکه برای شکت کرونا نباید بی مورد از منزل خارج شد، افزود: این موضوع را به عنوان یک همیار پلیس به خانواده و مخصوصا پدرم بارها گفته ام چرا که این روزها زمان مناسبی برای مسافرت و گشا و گذار نیست.

اسماعیلی گفت: من به همراه پدر و مادر خود با رعایت نظافت و شستن مرتب دستهایمان تلاش می کنیم تا بیماری کرونا را از خود دور کنیم و از همه مردم هم می خواهم تا با انجام این کار خود را از این بیماری دور نگه دارند.

بیماری کرونا را جدی بگیریم

“حنانه خوشنودی” یکی دیگر از همیاران پلیس است که از مردم خواست تا با جدی گرفتن کرونا از کارهایی که باعث تشدید این بیماری می شود، خودداری کنند.

وی گفت: ما همیاران پلیس وظیفه داریم تا اگر خانواده امان قصد داشتند برای کار غیرضروری از منزل خارج شوند جلوی آنها را گرفته و بخواهیم که در منزل بمانند.

مسافرت رفتن در این ایام کار خوبی نیست

“طاها نظری” دیگر همیار پلس و ساکن شهرستان قصرشیرین نیز به خبرنگار پلیس، گفت: مسافرت رفتن در این ایام که بیماری کرونا همه را تهدید می کند کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: به عنوان یک همیار پلیس از مردم می خواهم با عمل به توصیه های گفته شده از هرگونه مسافرتی خودداری و با ماندن در منزل به شکست دادن کرونا کمک کنند.

برای سلامتی خودمان باید در خانه بمانیم

“معصومه حیدریان” یکی دیگر از همیاران پلیس هم گفت: باید برای حفظ سلامتی خود و خانواده هایمان هم که شده در منزل مانده و رفت و آمدهای بی مورد خود به بیرون را قطع کنیم.

وی گفت: خود من در این ایام سعی کرده ام که با ماندن در منزل سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازم و از بقیه هم به عنوان یک همیار پلیس می خواهم که این کار را انجام و بدون دلیل از خانه خارج نشوند.

حیدریان گفت: پدر و مادرها اگر سلامتی ما بچه ها برایشان مهم است حتما به توصیه های ارائه شده عمل و در منزل بمانند تا هرچه زودتر شاهد شکست دادن کرونا باشیم.

همیاران پلیس به پویش “درخانه بمانیم” پیوستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به پیوستن همیاران پلیس به پویش “در خانه بمانیم”، ابراز امیدواری کرد والدین آنها برای سلامتی فرزندان خود ترددهای عیرضرور را که در روزهای اخیر افزایش یافته حذف کنند.

سرهنگ “فضل الله شیری” نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: یک هزار و ۱۹۰ همیار پلیس و پلیس یار نوجوان و جوان که تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته اند از والدین خود می خواهند تا با ماندن در منزل به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک کنند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوت شدن محسوس اکثر خیابان های شهر بویژه مناطق شلوغ و پرتردد بودیم، ادامه داد: متاسفانه با پایان گرفتن تعطیلات نوروزی، یکباره با حجم زیادی از ترددهای درون شهری و حتی ایجاد ترافیک های سنگین در برخی نقاط خصوصا در زمان عصر و ابتدای شب مواجه شده ایم.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در سه چهار روزی که از پایان تعطیلات نوروز می گذرد ترافیک در شهر کرمانشاه نسبت به سه چهار روز پایانی این ایام، حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در حوالی سراب قنبر کرمانشاه، گفت: برخی مناطق مانند خیابان برق، نوبهار، مسکن، دولت آباد، الهیه و … نیز شاهد ترافیک عصرگاهی هستند که این می تواند دردسرآفرین و به لحاظ شیوع کرونا خطرناک باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم خانواده ها برای حفظ سلامتی خود، فرزندان عزیزشان و دیگر اعضای خانواده و همشهریانشان ترددهای غیرضروری خود را حذف و خطر کرونا را جدی بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.