stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 458302
  • 24 فروردین 1402 - 20:20
1

عودت بیش از ۵۰ میلیارد ریال به حساب مالباختگان با اقدام پلیس فتا کرمانشاه

قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان کرمانشاه در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال به‌صورت فوری و قبل از شکایت اولیه مالباختگان به‌حساب آن‌ها عودت داده است.

سرهنگ “علی عباسی کسانی” در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان کرمانشاه در خردادماه سال گذشته ۱۴۰۰ و باهدف پاسخ به تیکت های ارسالی در سامانه فوریت‌های سایبری، راهنمایی و مشاوره‌های تلفنی، اقدام اولیه در خصوص کلاه‌برداری اینترنتی و مزاحمت‌های اینترنتی راه‌اندازی شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۴۱ هزار نفر به‌صورت تماس تلفنی و ۶۰۰ نفر از طریق اینترنت در کلیه ساعات شبانه‌روز با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کرده و به سؤالات و مشکلاتشان رسیدگی شده که این امر در کاهش روند جرم و رسیدگی سریع به پرونده‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

سرهنگ کسانی ادامه داد: یکی از اقدامات مؤثر پلیس فتا در مرکز فوریت‌های سایبری رسیدگی سریع و بدون فوت وقت به جرائمی همچون برداشت از حساب و کلاهبرداری سایبری است که در این راستا مبلغ بیش از ۵۰ میلیارد ریال که از ۴۸۲ نفر کلاهبرداری شده بود در پی اقدام فوری و سریع این مرکز به‌حساب مالباختگان عودت گردید.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.