stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 458608
  • 30 فروردین 1402 - 14:21
0

هوای کرمانشاه در تعطیلات “عید فطر” چطور است؟

قلم | qalamna.ir :

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، از روز جمعه (اول اردیبهشت) تا اواسط هفته آینده احتمال رگبارهای بهاری خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد.

سعید قاسمی، درباره وضعیت آب و هوای استان در روزهای پایان هفته و منتهی به تعطیلات عید فطر گفت: مهمترین پدیده جوی در این مدت احتمال رگبار خفیف و پراکنده بهاری است.

وی از ورود سامانه ناپایدار ضعیفی به جو استان از روز جمعه(اول اردیبهشت) خبر داد که ممکن است تا روزهای شنبه و یکشنبه رگبار خفیف و پراکنده و همچنین رعد و برق به همراه داشته باشد و در مجموع احتمال بارش آن ضعیف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط برای ناپایداری در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۴ و ۵ اردیبهشت) بیشتر است، افزود: برای این دو روز نیز وضعیت کنونی نقشه‌ها احتمال بارش میانگین پنج تا شش میلی‌متر و در برخی نقاط که پیک بارش را داریم، حداکثر تا ۱۰ میلی‌متر است.

قاسمی اضافه کرد: احتمال بارش در نواحی شمالی استان و منطقه اورامانات بیشتر خواهد بود.

وی از روند کاهشی دمای روزانه هوا نیز از روز جمعه تا اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود به طور میانگین کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای روزانه را در سطح استان داشته باشیم، اما در این مدت دمای شبانه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.