stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 458625
  • 30 فروردین 1402 - 19:23
2
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز خبر داد:

ساماندهی بهداشتی کشتارگاه های دام

ساماندهی بهداشتی کشتارگاه های دام
خوزستان - جلسه کمیته ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام و جلوگیری از مخاطرات ناشی از کشتار غیر مجاز دام در کلانشهر اهواز تشکیل شد.
قلم | qalamna.ir :

سید مرتضی قریشی سرپرست اداره دامپزشکی اهواز اظهار داشت: با توجه به اهمیت بهداشتی کشتارگاه دام در تضمین سلامت و کیفیت گوشت استحصالی و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماریهای خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام به مصرف کنندگان فراورده های خام دامی، ساماندهی بهداشتی کشتارگاههای دام شهرستان و بررسی مشکلات ناشی از آن، با حضور معاون محترم فرماندار، مراکز بهداشت شرق و غرب، محیط زیست، اتحادیه قصابان و مدیر کشتارگاه دام اهواز در محل فرمانداری برگزار شد.

قریشی گفت: وجود دام و بیماریهای مشترک همواره جمعیت انسانی جامعه را تهدید می نماید و تنها راه جلوگیری از بروز و انتشار بیماریهای دامی و مشترک بین انسان ودام فعالیتهای بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی در دامداریها، میادین دام، کشتارگاه دام و مراکز مجاز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی می باشد.

این مقام مسئول افزود: در راستای افزایش همکاریهای بین بخشی جلسات مشترکی بین اداره دامپزشکی و سایر ادارات مرتبط در حال انجام می باشد که با همکاری ادارات عضو کمیته شهرستان تلاش می شود اقدامات مفید در این جهت انجام پذیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.