stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 458974
  • 05 اردیبهشت 1402 - 14:19
0

شکار پرنده جان رفیق را گرفت

قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل ۳۰ ساله ای خبر داد که با یک قبضه سلاح شکاری دوست خود را ناخواسته به جای شکار پرنده به قتل رسانده بود.

سرهنگ “علی کرمی” در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: پس از اعلام مفقودی مرد ۴۵ ساله در کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده خود ابتدا خودرو تویتا لندکروز فرد مفقود شده را که نیم سوز شده بود در دامنه های صعب العبور یکی از روستاهای کرمانشاه کشف کردند.

کرمی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند آخرین فردی که با گمشده در ارتباط بوده دوست ۳۰ ساله وی است، که در ادامه و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته از محل سکونتش یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل دوستش اعتراف و عنوان کرد این حادثه کاملا سهوی و ناخواسته بوده است.

وی ادامه داد: فرد قاتل عنوان کرد زمانی که با مقتول برای گردش به بیرون شهر رفته بود وقتی که قصد برداشتن اسلحه شکاری از صندلی عقب برای شکار پرنده را داشته است از آن جایی که اسلحه مسلح بوده ناخواسته تیری شلیک و به گردن مقتول که در حال رانندگی بوده اصابت کرده است.

کرمی با بیان اینکه طبق اظهارات قاتل، همین یک گلوله باعث مرگ دوستش شده است، گفت: قاتل پس از این اتفاق جسد مقتول را در زمین های کشاورزی اطراف روستا دفن و سپس خودرو را به محلی دیگر منتقل و اقدام به آتش زدن آن می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.