stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459199
  • 09 اردیبهشت 1402 - 14:20
1

توقیف ۲۵۰ دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز در کرمانشاه

قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از توقیف ۲۵۰ دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه طی فروردین امسال به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ “محمد حیدری” در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، وسایل نقلیه رانندگانی که در معابر شهری با سرعت بیش از ۱۴۰کیلومتر برساعت رانندگی می کنند به مدت ۱۵ روز متوقف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از جمله علل تأثیر گذار در کاهش تلفات رانندگی می باشد، عنوان داشت: طرح توقیف وسایل نقلیه رانندگان پرمخاطره با تمرکز بر سرعت های غیرمجاز از بهمن ماه سال گذشته آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

حیدری تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که پلیس راهور از تمام اختیارات و ابزارهای ممکن برای برخورد با رانندگان حادثه آفرین و هنجارشکن استفاده خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که رانندگانی معدود، امنیت جانی و مالی سایر شهروندان را به خطر انداخته و با انجام تخلفات حادثه ساز آرامش و آسایش عمومی را سلب نمایند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: در همین راستا و طبق هماهنگی های به عمل آمده در فروردین امسال ۲۵۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی تصریح کرد: برای رفع توقیف خودرو نیز لازم است از طریق دفاتر پلیس+۱۰یا نرم افزار پلیس من، مراحل ترخیص طی شود و راننده خاطی ضمن ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر اصلاح رفتار ترافیکی، باید در کلاس های آموزشی ویژه رانندگان حادثه ساز شرکت کند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ارتکاب تخلف حادثه ساز سرعت غیرمجاز علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۲۰۰هزار تومان، مشمول نمره منفی بوده که در سابقه گواهینامه راننده ثبت می شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.