stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 459402
  • 13 اردیبهشت 1402 - 12:20
3

اجرای طرح ویژه غربالگری و درمانی در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر کرمانشاه بمناسبت هفته گرامیداشت کارگر

قلم | qalamna.ir :

در راستای توجه ی ویژه به امر خطیر سلامت مردم محروم و حاشیه نشین شهر کرمانشاه، طرح غربالگری و درمانی در محله ی آقاجان به همت اداره سلامت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه انجام گرفت.

اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه؛ در طرح مذکور که با همکاری اداره بهداشت شهرستان، سازمان هلال احمر و با حضور کارشناسان بهداشت اداره سلامت شهرداری صورت پذیرفت، خدمات درمانی، پزشکی، مامایی، تغذیه، مشاوره، روانشناسی، غربالگری(تب سنجی و سنجش اکسیژن خون)، تست قند خون و توزیع بیش از ۳۰۰ عدد اقلام بهداشتی بصورت رایگان جهت ساکنین محروم این منطقه ارائه گردید.

برپایه ی این گزارش؛ با تمهیدات فراهم شده و حمایت جمعی، زمینه ای فراهم گردید که موارد خاص بهداشتی جهت پیشگیری، درمان و مبارزه با برخی بیماری های مُسری در اختیار ساکنین محترم و مستضعف آقاجان قرار گیرد.

گفتنی است؛ علاوه برخورداری از خدمات درمانی افراد محروم و کم بضاعت در این طرح، بروشورهای راهنمای تهیه شده جهت استفاده بهینه از اقلام نیز توزیع شد.

شایان ذکر می باشد؛ آموزش راهکارهای بهداشتی توسط کارشناسان خبره اداره بهداشت شهرداری به ساکنین منطقه از سایر خدمات سلامت بود.

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.