stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 459537
  • 16 اردیبهشت 1402 - 12:20
1

امروز هوانیروز در تمام عملیات ها موفق عمل کرده/گرامی داشت نام و یاد شهدا واجب و ضروری است

قلم | qalamna.ir :

امیر قربانی در ادامه گفت: شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، شاهد بودیم در طول هشت سال دفاع مقدس بسیاری از افراد در جنگ شرکت کردند اما شهید نشدند، شهدا تجارت خوبی با خدا کردند و جان عزیزشان را به بهای بهشت فروختند  و به صورت آگاهانه و منطقی شهادت را انتخاب کردند، شهید شیرودی برای عشق به پرواز جنگید، آگاهانه شهادت را انتخاب کرد تا جایی که وقتی به وی درجه تشویقی دادند گفت من برای احیای اسلام و ترویج قرآن اسلحه به‌دست گرفتم و به اذن امام راحل جنگیدم وگرنه هیچ زمانی نمی‌جنگیدم.

شهید شیرودی بالاترین سطح پرواز را در دنیا کسب کرد:

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه، گفت: شهید شیرودی با وجود توفیق در مأموریت‌های سختی که شرکت می‌کرد، نگران بود که هنوز برای معامله با خداوند خالص نشده که این از فرهنگ، منطق و نقش شهدا حکایت دارد، این شهیدحدود یک سال و چند ماه در دفاع مقدس حضور داشت اما بالاترین سطح پرواز عملیاتی را در دنیا کسب کرد و حتی با هلی‌کوپتر روشن، مهمات می‌زند تا دشمن نتواند یک وجب پیشروی کند.

امیر قربانی تأکید کرد: شهیدان شیرودی، کشوری، باکری و همت و دیگر شهدای عزیز سرمایه‌هایی بودند که در زمان حیات‌شان در جامعه اثرگذار عمل کردند و اکنون ثبات امنیتی که در کشور و مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به پاس شهادت این عزیزان است.

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه گفت: در روزهای نخست دفاع مقدس رژیم بعثی عراق با پشتیبانی کشورهای غربی می‌خواستند تیشه به ریشه انقلاب بزنند به کشور ما حمله کردند، به یاری خداوند و رشادت رزمندگان پس از هشت سال جنگ تحمیلی کشور ایران پیروز شد، این از معجزه‌هایی است که شهید شیرودی‌ها آفریدند.

شهدای ما در سپاه و ارتش ید واحد بودند:

امیر قربانی تأکیدکرد: قدرت نیروهای مسلح و مردم سبب شد که با قدرت و شجاعت در غرب و جنوب غرب خوزستان غیرتمندانه مقابل نیروهای بعثی و حامیان آنها ایستادگی کنیم.

امیر قربانی با بیان داشت: در مراسم یادواره شهدا باید بالاترین مقام مسئول شرکت کنند تا همه بدانند که شهدا چه کردند و روزی در سرپل‌ذهاب افرادی چون شهید شیرودی چگونه تانک‌های نیروهای بعثی را مورد اصابت قرار دارند‌، در عملیات بازی‌دراز این ارتفاعات بر منطقه اشرافیت کامل داشت و رژیم بعث عراق نیز پس از تصرف این اشرافیت را به‌دست آورد در نتیجه رزمندگان سپاه و ارتش دست به دست هم دادند و با جانفشانی ارتفاعات بازی‌دراز را که بسیار وسیع بود از دشمن پس گرفتند.

امروز خلبانان به عشق شهید شیرودی لباس خلبانی می پوشند:

فرمانده هوانیروز ارتش بیان بیان داشت: شهید شیرودی  در هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در این مکان شهید شد و امروز خلبانان به عشق شهید شیرودی لباس خلبانی می‌پوشند و توانسته اند در تمام عملیات‌ها موفقیت‌ عمل کنند که به برکت خون شهدا است .

این مسئول با اشاره به بیانات شهید چمران، امام راحل و رهبر انقلاب در وصف شهید شیرودی، گفت: امروز به برکت خون شهدا می‌بینیم که جمهوری اسلامی ایران در دنیا اقتدار دارد و کشتی‌ها و پایگاه‌های آمریکا را مورد اصابت قرار می‌دهیم در حالی که زمانی کسی جرأت نداشت با آمریکا رویارو شود.

برخی از دشمنان انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی را دیدند و دفاع مقدس را لمس کردند اما امروز در فضای مجازی علیه کشور ما وارد عمل شده‌اند در حالی که رهبر انقلاب سال‌ها در رابطه با شبیخون و تهاجم فرهنگی هشدار دادند‌، دشمن لحظه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند برای نابودی انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی  می کند با این حال نقشه‌های آنها با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب  نقش بر آب می‌شود.

در هیچ جای دنیا ارتش اینگونه عمل نمی‌کند:
فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه گفت: هر زمان مسائل امنیتی پیش می‌آید هوانیروز با قدرت تمام وارد عمل می‌شود، در زمان وقوع زلزله کرمانشاه هوانیروز نیز طی یک روز ۵۰۰ سورتی پرواز انجام داد، در هنگام سیلاب گلستان و لرستان هم هوانیروز وارد عمل شد در حالی که در هیچ جای دنیا ارتش این‌گونه عمل نمی‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.