stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 459697
  • 19 اردیبهشت 1402 - 3:15
1

البته که در دروغ‌گویان خیری نهفته نیست!

البته که در دروغ‌گویان خیری نهفته نیست!
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رضا موسوی‌طبری فعال رسانه‌ای نوشت: چند روزی است که در و دیوار شهر (تهران) توسط شهرداری، عبارات و تصاویر طعنه‌آمیزی در انکار مصدومیتِ چشم معترضین با شلیک تفنگ‌های ساچمه‌ای و پینت‌بال منتشر می‌شود و صدمه‌دیدگان به صراحت دروغگو خوانده می‌شوند. در حالی که آثار این جنایت هنوز در چهرۀ صدها شهروند ایرانی به رأی العین قابل مشاهده است. 
امّا یک راه حلّ ساده: به بزرگواران پیشنهاد می‌کنیم اگر به صدق مدّعای خود باور دارند این معاندان را برای همیشه رسوا کنند؛ به دو سه خبرنگار و مستندساز مستقل اجازه دهند در این خصوص گزارشی تهیه کرده و مردم را در جریان کمّ و کیف رخدادها قرار دهند. دسترسی به پرونده‌های پزشکی، گفتگو با افراد آسیب‌دیده و شاهدان ماجرا، گردآوری تصاویر و ویدئوهای موجود از حوادث مذکور و مواردی از این دست کارساز است. چندان هم نیاز به طول و تفصیل ندارد. جنوب و شمال و غرب و شرق کشور بماند برای وقتی دیگر. تنها گزارشی از سه بیمارستان در تهران کفایت می‌کند. بالأخره گوشه‌هایی از وقایع، علی‌رغم خواست مراکز ذی‌نفوذ، ثبت و ضبط شده است.  
البته که در دروغگویان خیری نهفته نیست!
نیلوفر آقایی کارشناس مامایی که در اعتراضات پاییز گذشته در مقابل ساختمان نظام پزشکی هدف گلوله پینت‌بال قرار گرفت و یک چشمش را از دست داد، به بیلبورد شهرداری تهران واکنش نشان داد. او با زدن ضربه به پروتزی که به عنوان چشم مصنوعی در صورتش کار گذاشته شده جمله بیلبورد شهرداری را تکرار کرد و گفت: «البته که در دروغگویان خیری نهفته نیست.»
یک کار توییتر فارسی در این باره نوشت: «از دست دادن بینایی چشم کافی نیست و رسانه‌های تندرو آنها را وادار کرده‌اند جلوی دوربین نشسته، با ناخن به چشم مصنوعیشان ضربه بزنند تا ما صدای خوردن ناخن بهش رو بشنویم که ثابت بشه چشمی در کار نیست!»

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.