stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 459754
  • 20 اردیبهشت 1402 - 12:20
1

«هجیج» به عنوان دومین روستای سالم پاوه معرفی شد

قلم | qalamna.ir :

علی‌رضا حیدری، سرپرست فرمانداری پاوه، اظهار کرد: روستای گردشگری هجیج به عنوان دومین روستای سالم در شهرستان پاوه معرفی شد.

وی ادامه داد: روستای هجیج بخاطر وجود مرجع نورانی و شریف حضرت سید عبیدالله از دیرباز مورد توجه مردم اهل تسنن و تشییع بوده و همچنین به‌خاطر موقعیت جغرافیای و گردشکر بودن منطقه و سدداریان میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور و استان کرمانشاه است.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: روستای سالم براساس دو مولفه اصلی مشارکت مردمی و همکاری بین بخشی و دستگاه‌های اجرای برای ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات رفاهی برای روستا شناخته می‌شود که با توجه به این موضوع روستای هجیج از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به لحاظ داشتن شرایط و زیرساخت‌های لازم و همکاری و همراهی مردم به عنوان روستای سالم معرفی شده است. 

وی گفت: اصولا فرهنگ و ارزش این مردم برای جایگاه و روستای خود مورد توجه مسؤولین شهرستانی و استانی قرار گرفته و همین امر موجب فراهم شدن توجه بیشتر مسؤولین در توسعه و آبادانی روستا شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه؛ تأمین سلامت جسمی روانی، اجتماعیو فرهنگی جامعه؛ مثل زیبای‌سازی روستا و ارتقای سطح بهداشتی؛ به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی مثلا اعتیاد و طلاق، مهاجرت معکوس(مهاجرت مردم از شهر به روستا) است و در نهایت  توسعه و ابادانی روستا را از اهداف مهم روستای سالم برشمرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.