stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 459917
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:19
1

پیگیری مصوبات جلسه شورای معاونین شهردار در اولیت است

قلم | qalamna.ir :

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: پیگیری مصوبات جلسه شهردار با شورای معاونین در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه، جلسه کمیته فنی فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری به ریاست مهندس کامجو غلامی رئیس سازمان و با حضور مسئولین فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری، مدیران و کارشناسان این سازمان در محل سالن جلسات برگزار شد.

غلامی در این باره اظهار داشت: موضوع جلسه درخصوص مصوبات جلسه شهردار محترم کرمانشاه در شورای معاونین بود که مصوبات جلسه مذکور به مناطق ابلاغ، و می‌بایست در اسرع وقت نسبت به پیگیری و انجام مصوبات مربوطه اقدام گردد.

وی با اشاره به اهمیت جلسات کمیته فضای سبز و تاثیر آن در هماهنگی بیشتر بین سازمان و مناطق هشت‌گانه گفت: با توجه به آغاز سال جدید، نیاز به برنامه محور بودن تمامی فعالیت‌ها جهت بالا بردن راندمان کاری ضرورت دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت ارتقای فضای سبز شهری، زیباسازی سطح شهر و ساماندهی تبلیغات محیطی از اهم فعالیت‌های این سازمان است.

غلامی در پایان خاطر نشان کرد: فضای سبز شهری ایده‌آل تاثیر انکار ناپذیری در بالا رفتن روحیه نشاط و شادابی شهروندان دارد و هدف ما نیز رسیدن به استانداردهای این مهم می‌باشد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.