stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459919
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:20
2

وقوع ۵ زلزله طی کمتر از ۲۴ ساعت در «قصرشیرین»/ خساراتی گزارش نشده است

قلم | qalamna.ir :

 بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور  در کمتر از ۲۴ ساعت گذشت (از ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه) زلزله با بزرگای متفاوت ۹ بار شهرهای مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصرشیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۵ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را  به نام خودش ثبت کرده است.

پس از وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در کمتر از نیم ساعت بعد در این منطقه، ساعت ۱۷:۵۶ و ۱۸:۲ پس لرزه‌های به ترتیب به قدرت ۲.۵ و ۳.۲ ریشتری در عمق ۷ و ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

بامداد امروز در ساعت ۴:۱۱ و ۶:۱۱ نیز زمین لرزه‌های به بزرگی ۲.۵ و ۳.۶ ریشتر به ترتیب در عمق ۸ و ۱۱ کیلومتری برای باری دیگر قصرشیرین را لرزاند.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ اظهار کرد: در پی پنج چهار زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: کانون زلزله‌های اعلام شده خالی از سکنه بوده و بر‌اساس ارزیابی‌های اولیه نیروهای امدادی و دهیاران منطقه تاکنون هیچگونه خسارتی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از عموم مردمدرخواست کرد تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.