stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 460394
  • 01 خرداد 1402 - 14:21
1

نوبرانه‌های تابستانی در بازار کرمانشاه چند؟

قلم | qalamna.ir :

 رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت میوه‌های تابستانی در بازار کرمانشاه خبر داد.

عزت‌الله گوهرباری ، با اشاره به قیمت انواع میوه‌های تابستانی در بازار کرمانشاه، گفت: در حال حاضر مهمترین میوه‌هایی که تازه وارد بازار شده، هلو و زردآلو است که هر دو بسته به نوع و کیفیتی که دارند بین کیلویی ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو توت فرنگی نیز بسته به نوع آن متفاوت بوده و از ۶۰ هزار تومان آغاز می‌شود، تا توت فرنگی گلخانه‌ای که کیلویی ۱۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو گوجه سبز را نیز بین ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: سایر میوه‌های فصل تابستان هنوز به بازار نیامده است.

گوهرباری اظهار کرد: قیمت‌های فعلی میوه‌های تابستانی هرچقدر جلوتر برویم کمتر می شود، زیرا نوبرانه‌ها معمولا در ابتدای ورود به بازار قیمت بیشتری دارند.

وی از افزایش حدود ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت میوه‌های تابستانی نسبت به سال گذشته هم خبر داد که ناشی از افزایش هزینه‌ها است و عنوان کرد: زردآلو از یزد و اصفهان، هلو از کرج و مازندران و توت فرنگی از گنبد و سنندج  به کرمانشاه می‌آیند و از همین رو هزینه حمل و نقل نیز معمولا بر قیمت میوه‌ها اثرگذار است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه این نکته را هم یادآور شد که قیمت‌های اعلام شده مربوط به میدان بار است و با سود ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرده فروشی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.