stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 460425
  • 01 خرداد 1402 - 16:19
1

حضور باشکوه شهرداری کرمانشاه در آیین تجلیل از تنوع فرهنگی

قلم | qalamna.ir :

بزرگداشت روز جهانی تنوع فرهنگی، امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران تهران با حضور پر رنگ شهرداری کرمانشاه تا ساعتی دیگر برگزار می شود.

پایگاه خبری طلوع کرمانشاه؛ رویدادی فرهنگی با عنوان نخستین «آیین تجلیل از تنوع فرهنگی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر امور خارجه، سفرای کشورهای مقیم تهران و همینطور از سفرای مقیم کشورهای عضو کنوانسیون میراث فرهنگی ناملموس یونسکو و سایر دفاتر و نهادهای منطقه‌ای مانند دفتر منطقه‌ای تهران و مؤسسه فرهنگی اکو و… در فرهنگسرای نیاوران برپا می گردد.

 

برپایه ی این گزارش؛ شورای فرهنگ عمومی کشور با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت امور خارجه و مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی (مرکز میراث ناملموس تهران)، این رویداد فرهنگی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تنوع فرهنگی صورت می پذیرد.

شایان ذکر است؛ تقویت همکاری و ایجاد هماهنگی میان کشورها، بحث و تبادل نظر و ایجاد شبکه اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌های فرهنگی و بهره‌گیری شایسته در سایر حوزه‌های مرتبط هدف از برگزاری این مراسم است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.